مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي يزد روز گذشته در بازديد از يكي از واحدهاي توليدي موفق استان بر عزم جدي اين شركت در تحقق پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب تأكيد كرد.

به گزارش یزد فردا:مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي يزد روز گذشته در بازديد از يكي از واحدهاي توليدي موفق استان بر عزم جدي اين شركت در تحقق پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب تأكيد كرد.

سيد مسعود عظيمي با اشاره به نامگذاري سال 91 از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي به عنوان سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني، تلاش در جهت تحقق اين شعار را تكليفي براي همه خدمتگذاران كشور برشمرد.

وي توسعه و آماده سازي زيرساختهاي شهرك ها و نواحي صنعتي، حمايت از صنايع كوچك و متوسط، اصلاح بهبود مديريت، شناسايي و ظرفيت سنجي خوشه هاي صنعتي كسب و كار و زنجيره هاي ارزش و آموزش توليد كنندگان را از مهمترين برنامه هاي كاري اين شركت در سال جاري به منظور تحقق پيام رهبري عنوان كرد.

عظيمي دستيابي به اين پيام را نيازمند همكاري و همدلي كليه مسئولين دستگاه هاي اجرايي و به ويژه متوليان بخش صنعت دانست و اظهار اميدواري كرد: با تشويق و تكريم سرمايه گذاران ايراني در سال جاري زمينه پويايي بخش صنعت و ايجاد اشتغال پايدار فراهم شود.

وي با اشاره به فراهم شدن كليه زيرساخت هاي مورد نياز در شهرك ها و نواحي صنعتي براي سرمايه گذاري، خاطر نشان كرد: استان يزد با دارا بودن 29 شهرك و ناحيه صنعتي آماده استقبال از سرمايه گذاران داخلي و توليد كنندگان ملي براي دستيابي به فرموده رهبر معظم انقلاب است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا