محمد رضا شوق الشعراء

بازی با آبروی یزد و یزدی ها در سایت های بی نام و نشانی که نام یزد را یدک می کشند!

در حالیکه هیچ فرد معتبر و آبرومند و شریفی که سرش به کلاهش بیارزد، رقص و پایکوبی یزدی ها و غیر یزدی ها را در لحظه سال تحویل در میدان میرچقماق یزد ندیده، پخش آهنگ مجاز شاد در میدان میرچقماق باعث حمله تند و حساب شده سایت های زنجیره ای کم بیننده به شهرداری و شورای شهر و ارشاد و سازمان فرهنگی شهرداری یزد شده است، و اما اگر حتی قبول کنیم تنی چند از مسافران به بهانه عید دست و پایکوبی و خنده و شادی کرده اند، اینگونه باید آن حرکتی را که معدودی انجام داده و معدودی دیده اند، در رسانه ها جار زد!؟ و همه اصول اخلاقی یزد و یزدی ها را به زیر سوال برد!؟ و مردان و زنان حاضر در میدان را بی حیا نامید!؟ براستی چرا باید برای تخریب استاندار و مدیرکل ارشاد، به این حربه های بچه گانه و تاریخ مصرف گذشته پناه برد!؟
تبصره اول: مطلب و روایت توهین آمیز  سایت طلوع یزد که مشخص نیست از کجا حمایت می شود
                                              شورای شهر در خواب!
                     دسته گل جدید شهرداری یزد/ رقص در تکیه امیر چقماق
آیا تا به حال اسم میدان امیر چقماق (تکیه میر چقماق) به گوشتان خورده است؟ آیا تا به حال از مجموعه امیر چقماق بازدید کرده اید؟
1.همان میدانی که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی شاهد مبارزات مردمی وریخته شدن خون شهیدان بود !
2.همان تکیه ای که نخل عزاداری  سید وسالار شهیدان امام حسین (ع) را در خود جای داده است !
3.همان میدانی که سال 1386 شاهد حضور ولی امر مسلمین جهان ومقام عظمای ولایت و استقبال گرم وبی نظیر مردم  از ایشان بود !
4.همان میدانی که 9 دی ماه 1388 شاهد سیل خروشان مردم استان برای تجدید میثاق با رهبرو امام زمان خویش بود !
5.همان تکیه ای که هرسال هیئت رزمندگان اسلام در آنجا خیمه عزاداری برپا می کند !
6.همان میدانی که درسال های اول انقلاب،شاهد اجرای حکم شلاق بعضی از محکومین دادگاه ها بود !
بله منظور من همان میر چماق خودمان است وباخبرشدم دیروز 1/1/1391 به هنگام تحویل سال شاهد رقص عده ای  زن ومرد بی حیا بوده است.
باورش کمی سخت بود اما تحقیق کردم که نتیجه آن خبر رقص را تایید کرد.
واما ماجرا : دیروز سفره هفت سینی در میدان مذکور پهن شده بود وسازمان فرهنگی --- (نمی دونم چی شی ) شهرداری اقدام به برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نموده بودوبا نصب سیستم صوتی ،موسیقی تندی در حال پخش کردن بوده است و متعاقب آن عده ای زن و مرد بی حیا که بعید میدانم یزدی بوده باشند اقدام به رقصیدن در محل مذکور ودر جوار نخل حضرت سید الشهداء می کنند و آبروی شهرداری دارالعباده را بیش از پیش زیر سوال می برند.
بنده ضمن محکوم کردن این واقعه این نوشتار را با چند سوال به پایان میبرم :
1- در تاریخ 29/12/1390 شاهد حضور 10 نفر از عوامل نیروی انتظامی ویگان ویژه شامل دو گشت موتوری ویک گشت خودروئی همراه با تجهیزات کامل بودم که در محل میدان امیر چقماق بودند.حال سوال بنده اینجاست مامورانی که در محل حاضر بوده اند چرا اقدام به بر قراری نظم وامنیت محل وبر خورد با هنجار شکنان نکرده اند ؟ اصلا آیا دستور برخورد با چنین مواردی را داشته اند ؟
2-  آیا مسول سازمان فرهنگی شهرداری ،به خاطر اینکه نیروهای تحت امر او و نیروهای زیر مجمو عه اش بسترسازی آواز و رقص را در اصلی ترین میدان شهر دارالعباده و در جوار مسجد امیر چقماق فراهم کرده اند استعفاء خواهد داد ؟ آیا او از مردم عذر خواهی مینماید ؟
3- آیا مسئولین ذیربط، افراد مسئول و اعضای شورای اسلامی شهر یزد در صورت امتناع مسئول مذکور از استعفا ، اورا بر کنار خواهند کرد ؟
منبع: یکی دیگر از سایت هایی که مشخص نیست زیر چتر حمایتی کجا قرار دارند!
تبصره دوم: ....
تبصره سوم: بطور حتم اگر رقص و یا حرکت ناشایستی در میدان صورت گرفته بود، مردم یزد و مسئولان غرفه شهرداری و نیروی انتظامی مستقر در میدان تذکر داده و مداخله می کردند، و مهمتر اینکه، فردی که دیده، اگر منافق و هوچی باز نبوده، چرا همانموقع تذکر نداده و نهی از منکر و امر به معروف نکرده است!؟
تبصره چهارم: آیا این قضیه نیز در راستای پروژه تخریب فلاح زاده قرار دارد!؟
تبصره پنجم: مدرک سایت های تخریبی زنجیره ای برای اثبات رقص آدمهای بی حیا در میدان میرچقماق چیست!؟
تبصره ششم: افراد حاضر در میدان میرچقماق در زمان تحویل سال، آیا حق ندارند تا از سایت های تخریبی، بجرم توهین و افتراء شکایت کنند!؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا