فرماندار يزد:
قيام دهم فروردين 57 نماد اسلام خواهي ،عدالت و استقلال طلبي مردم يزد بوده است
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، عزيزا... سيفي در پيامي ضمن گراميداشت سالروز قيام دهم فروردين از عموم مردم دعوت نمود در مراسم بزرگداشت شهداي اين قيام حضور يابند.
عزيزا... سيفي در اين پيام با بيان اينكه قيام مردم يزد در دهم فروردين 57 نماد اسلام خواهي ،عدالت و استقلال طلبي بوده است آورده است :قيام مردم در اين روز به عنوان نقطه عطفي در تاريخ انقلاب بوده است و ملت هميشه در صحنه درالعباده يزد با يك حركت آگاهانه و شجاعانه اوج نفرت خود را از ظلم و بيدادگري رژيم پهلوي اعلام داشتند و در راه رسيدن به هدف نهايي خود از هيچ چيزي دريغ نكردند.
فرماندار با اشاره به قيام تاريخي مردم ولايتمدار يزد و نقش محوري و هدايت گرايانه شهيد محراب حضرت آيت ا... صدوقي (رض) كه هميشه و در تمامي مراحل يار و ياور امام خميني (ره) بوده است تصريح كرده است آيت ا... صدوقي با راهنمايي و افشاگري جنايات خاندان پهلوي توانست مردم را با هم متحد ساخته و در راه رسيدن به ايجاد يك حاكميت ديني كه توسط خود مردم اداره شود را سهم بسزايي داشته باشد.
وي در ادامه از آورده است در سالي  كه به فرموده مقام معظم رهبري ‹‹ سال توليد ملي،حمايت از كار  و سرمايه ايراني›› مي باشد ودر آستانه ايام ا... دوازدهم فروردين سالروز استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي وياگراميداشت يادوخاطره حضرت امام خميني (ره)وسومين شهيد محراب حضرت آيت ا... صدوقي وشهداي گرانقدر استان به ويژه شهداي دهم فروردين مردم يزد و 8 سال دفاع مقدس از عموم مردم شريف دار العباده يزد دعوت بعمل مي آيد تا درمراسمي كه بدين منظور رأس ساعت 8صبح روز پنجشنبه مورخ 10/1/91 درمحل پايگاه انقلاب به مسجد محمديه (حظيره ) برگزار مي گردد شركت نمايند.
سيفي در پايان توفيقات روز افزون را  از درگاه خداوند متعال درپرتو عنايت خاصه حضرت ولي عصر ارواحناه فداه وتحت منويات رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالي )  براي همگان مسئلت نموده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا