بسمه تعالی
یوم الله 12 فروردین"؛ روز وحدت ملی ایرانیان و روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز تثبیت انقلاب اسلامی، روز تجلی حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.
"یوم الله 12 فروردین" ؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان می باشد
در این روز ملت ایران با رای 2/98 درصدی خود ساختار سیاسی ، اجتماعی ایران را تغییر داد و جمهوری اسلامی مستقر شد. به همین سبب این روز مبارک از آن پس روز «جمهوری اسلامی» نام گرفت.
ملت ایران در دهه چهارم استقرار «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و شهیدان به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ این آرزشها پای می‌فشارد و روز «جمهوری اسلامی» را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می‌دارد.
اینجانب یوم‌الله 12 فروردین، این عید خجسته ملی و انقلابی را به عموم هموطنان عزیز تبریک گفته و یاد و خاطره تمامی رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران را برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی گرامی می‌داریم. یقیناً بصیرت، وحدت، هوشمندی و ولایتمداری ملت ایران ضامن تداوم حیات عزتمند و اثرگذار انقلاب و نظام اسلامی بوده و زمینه‌ساز حکومت عدل الهی در سراسر جهان خواهد بود.
محمد صالح جوکار
منتخب مردم یزد وصدوق
درنهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
****************
بسمه تعالی
از فرازهاي روشن تاريخ مبارزاتي ملت قهرمان و همیشه در صحنه ايران، حركت آگاهانه و خيزش سلحشورانه اي است كه در جاي جاي ميهن اسلامي و در حساس‌ترين مقاطع درگيري با نظام ستم شاهي از خود نشان داده است. از جلوه‌هاي هميشه جاودان اين قيام، برگزاري مراسم چهلم شهداي گرانقدر قم در تبريز و چهلم شهداي تبريز در يزد است.
دهم فروردين سال 57، سالروز قيام خونين مردم يزد بر علیه رژیم سراسر فاسد و مستبد پهلوی، نقطه عطفی در مبارزات مردم خطه دارالعباده یزد در حمایت از آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به شمار می رود. قیام تاریخی مردم مسلمان و همیشه در صحنه یزد به رهبری شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی(رض)، به عنوان یار و یاور همیشگی امام راحل(ره)، با حضور گسترده مردم در مجلس بزرگداشت چهلمين روز شهداي تبريز در مسجد روضه محمديه(حظيره) همراه بود که رژیم طاغوتی را به وحشت انداخته و جمعی از مردم عزیز این دیار را به خاک و خون کشیدند. خون این شهیدان والا مقام در 22 بهمن همان سال به ثمر نشست و بهار آزادی را برای ملت رشید و سلحشور ایران اسلامی به ارمغان آورد.
لذا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام قیام دهم فروردین یزد در سال 57، از آحاد امت شهيدپرور و ولايتمدار استان دارالعباده يزد دعوت می گردد تا با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسمی که به همین مناسبت، پنجشنبه دهم فروردین از ساعت 8 صبح در محل مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار می شود بار دیگر با آرمانهای بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت مجدد و با شهدای گرانقدر تجدید میثاق نمائید.
محمد صالح جوکار
منتخب مردم یزد وصدوق
درنهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا