به نام آفریدگار دانائی و مهربانی

دگر بار گردش روزگار، نوای نیکوی بهار را در گوشمان نجوا می کند. بر آن شدم از شما دوست و هم میهن عزیزم پوزش بخواهم.

پوزش از اینکه در سال گذشته نتوانستم برایت پیام آور آزادی و عشق در سرزمین مادریمان ایران باشم. امید آنکه در سال پیش روی توان این کار را داشته باشم و در سال جدید شرمسارت نشوم.

بهترین ها پیشکش شما و در یسنای نوبهار، شادکامی شما را خواستارم و شادی شما، دلم را مالامال از مهر و شادی می نماید.

سال 90 هم بر دوستداران میراث، فرهنگ و هویت ایرانی با همه شادی و تلخی هایش گذشت با شادیهایش دلشاد شدیم و در غمهایش افسوس رفتن ها و از دست دادن ها را اندوهگینمان نمود.


چشم انداز سال 90 سال را هم افزائی تشکلها دوستدار میراث فرهنگی استانها با هم در شکل گیری و برگزاری برنامه های مشترک قرار دادم و در استان یزد با برگزاری نخستین همایش یزد شناسی نکوداشت استاد ایرج افشار توسط دوستان استاد ایرج افشار و انجمنهای مردم نهاد استان یزد و جشن نوروز توسط انجمنها مردم نهاد استان تهران شاید بتوان از نکته های پر رنگ سال نود بتوان اشاره نمود.
زمینه هایی برای برگزاری برنامه های مشترک برای سال 91 را پیگیری نموده ام و امیدوارم برنامه های اثر بخش را با تلاش گروهی به نتیجه برسانیم.

اما در آخرین روزهای سال نود غم پدر بزرگ میراث ارزشمند دیارم که عمری ساده اما صمیمی در یاددادن به فرزندان سرزمینم کوشیده مرا اندوهگین نمود و امیدوارم همه پدربزرگها که کنارمان چراغ روشنائی خانواده ها بوده اند روانشان شاد باشد و گوهرانی را که کنارمان هستند را سالها در کنارمان زنده و پاینده باشند.

علیرضا صادقی- مدیر عامل

انجمن دوستداران و حافظان خشت خام

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا