مشاور استاندار و دبير شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان گفت: تهيه مكان براي استقرار دبيرخانه شورا،برگزاري چهار دوره انتخابات اعضاي هيأت رئيسه شورا ، راه اندازي شوراي هماهنگي روابط عموميها در شهرستانهاي تفت و طبس و برگزاري شصت نشست با اعضاي  هيأت رئيسه شورا  از جمله اقدامات شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان از 4 سال گذشته تا كنون است.

"سيد عبدالمجيد قائم محمدي" از برگزاري دوره هاي آموزشي "شناخت افكار عمومي"،"روابط عمومي و توسعه،"مديريت استراتژيك در روابط عمومي"،"اصول و مباني ارتباط  جمعي" و "خبرنويسي در روابط عمومي " در سالهاي 86 تا 90 خبر داد.

وي همچنين به راه اندازي سايت تخصصي روابط عمومي (www.yazdpr.ir)، راه اندازي سامانه ارسال پيامك به مديران و كارشناسان روابط عموميها و راه اندازي صندوق قرض الحسنه روابط عمومي و همچنين پرداخت وام در اين رابطه به عنوان بخش ديگري از اقدامات شورا اشاره كرد.

مشاور استاندار و دبير شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزد، گفت: در راستاي استفاده از امكانات رفاهي شورا  تا كنون 60 نفر از مديران و كارشناسان روابط عموميها  به همراه خانواده خود از سهيمه اعزام به عمره مفرده بهره مند شده و 35 خانوار نيز از امكانات رفاهي اين شورا در مشهد مقدس استفاده نموده اند.

قائم محمدي به تهيه محتواي آموزشي تخصصي روابط عموميها به صورت بولتن اشاره كرد و افزود: در هر سال به طور ميانگين 10 بولتن آموزشي تهيه شده و  در اختيار روابط عموميها قرار گرفته است.

وي اظهار داشت: در راستاي تقويت جايگاه روابط عموميها در استان يزد تا كنون از اغلب ادارات استان يزد بازديد و در ديدار با مدير هر دستگاه ، مشكلات و نيازهاي روابط عمومي آن دستگاه بررسي شد.

صدور بيانيه به مناسبتهاي مختلف ، تجليل از معلمين استان به مناسبت هفته معلم(دو دفعه)، تجليل از پرستاران بيمارستان شهيد صدوقي به مناسبت روز پرستار و درج بيش از 30 مطلب تخصصي با موضوع روابط عمومي در كتاب 118 استان از ديگر اقدامات مورد اشاره  اين مقام مسئول بود.

قائم محمدي در ادامه به برخي از برنامه هاي شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان در سال آتي پرداخت و استمرار دوره هاي آموزشي و كيفيت بخشي به آن و پيگيري ايجاد شركت تعاوني روابط عموميهاي استان را از مهم ترين سرفصلهاي برنامه شورا در سال 1391 عنوان كرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا