خطای روزنامه نگاران غیرقابل بخشش است!؟

محمد رضا شوق الشعراء

«بشارت نو» دوباره باز به پیشواز مسافران نوروزی می رود!؟


در آستانه انتخابات مجلس، بشارت نو، بخاطر بی سلیقگی و یک خطای مدیر مسئول در انتخاب دو تیتر، و انتقاد همزمان از دو امام جمعه مهریز و تفت، توسط مسئولان استانی بطور موقت تعطیل گشت، و باعث ضرر و زیان جواد آذر نگار که تنها منبع درآمدش همین نشریه می باشد شد.

هیچ امام جمعه ای نمی تواند ادعا کند که تابحال هیچ اشتباهی نداشته و نکرده است، همانگونه که بسیاری از مدیران و مسئولان نیز نمی توانند این ادعا را داشته باشند و گاه آنان نیز خواسته یا ناخواسته اشتباه می کنند، و اما آیا خطای آذرنگار در بشارت نو قابل بخشش نیست!؟ آیا همین زیان و تنبیه، که نتوانسته در ایام انتخابات به سود و درآمدی که در تصور داشته دست بیاید، برای او کافی نیست!؟

آذرنگار، مهندس عمران از دانشگاه اصفهان است، و اما متاسفانه زندگی و عشقش چاپ و توزیع نشریه است و سالهای سال است که در صحنه رسانه یزد فعال می باشد، بسیاری از اصحاب رسانه و حتی مردم از او بخاطر تغییر خط و نگرش هایش دل خوشی ندارند، و اما فضای رسانه یزد، کسی چون آذرنگار هم می خواهد. کسی که فقط بخواهد نشریه چاپ کند، و بتواند.

آذرنگار از معدود کسانی هست که از راه چاپ و توزیع نشریه در یزد نان می خورد، و قطع نان این فعال رسانه ای، شاید که باعث رضایت و خشنودی قادر متعال نباشد.

امروز و در بعد از انتخابات و در آستانه سال نو، باشد که مسئولان و مدیران ارشد استان، بخاطر شیرینی پیروزی نظام و مردم در انتخابات، این خطای آذرنگار را نادیده گرفته و نان را به سفره او و بیش از ده نفری که از سفره بشارت نو نان می خورند بازگردانند.

آذرنگار را باید تحمل کرد. آذرنگار را شکست دادن و طرد کردن و بشارت نو را بستن هنر نیست، آذرنگار هنر راه آمدن را بلد است، پس باشد که مسئولان استان نیز با او راه بیایند، و حالا که تیغ تیزی روزگار بدست آنان داده، نان این بنده «ناشکر» خدا را نبرند!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا