قدرت نمایی جریان انحرافی در یزد و فارس

نقشه جریان انحرافی برای استان فارس و یزد!

محمد رضا شوق الشعراء


عالیشوندی، مدیرکل ارشاد فارس و با حفظ سمت، سرپرست ارشاد یزد شد!!!

تبریکی به امام جمعه و استاندار یزد

یزد زیر مجموعه استان فارس می شود!؟

ابوالقاسم دهقان، فرماندار تفت می شود یا مدیرکل ارشاد یزد!؟


جریان و حلقه انحرافی، که ضربه شدیدی را در یزد از مرحوم صدوقی بابت پس دادن هدیه پنجاه میلیون تومانی رئیس جمهور تحمل کرده بود، چند ماه پس از فوت مرحوم مخمد علی صدوقی، و در میان سکوت مسئولان فرهنگی و سیاسی استان، با یک دهن کجی آشکار و توهین آمیز و برای قدرت نمایی، مدیرکل ارشاد یزد را به شیراز و فارس برد و اما برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز مدیرکلی تعیین نکرد، تا اوضاع فرهنگ در آستانه انتخابات محلس در یزد چیزی از اوضاع سیاست یزد کم نداشته باشد.

در دیاری که اینک ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه آن می باشد، این کنترل از راه دور ارشاد از فارس، آیا توهینی به تفکرات امام جمعه و مردم و اصحاب فرهنگ و هنر یزد نمی باشد!؟

جریان انحرافی که وزیر ارشاد را وادار می کند تا در بیمارستان از جوانفکر، مدیرمسئول روزنامه دولتی ایرنا و مدیر خبرگزاری ایرنا عیادت کرده و با او عکس تبلیغاتی بگیرد، برنامه دیگری برای وزیر ارشاد در یزد و فارس دیکته کرده است و اینگونه می شود که مدیرکل ارشاد یزد، ناگهان سرپرست ارشاد یزد و مدیرکل ارشاد فارس می گردد.

تبصره اول: با توجه به اوضاع جاری و قدرت جریان انحرافی، در آستانه انتخابات، سیفی جانشین فلاح زاده و استاندار یزد می شود!؟

تبصره دوم: با توجه به تخصص و تحصیلات و سوابق خوبی که «حاج» ابوالقاسم دهقان در روابط عمومی استانداری و دفتر استاندار و فرمانداری بهاباد دارد، و بدلیل مردمداری و فرهنگی بودن، بعید است که ابوالقاسم دهقان بعنوان مدیرکل ارشاد یزد انتخاب شود!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا