شرح حادثه قطع دست هنرمندآواز موسیقی سنتی علی سهیلی (متخلص به شهریار ) از زبان خودش

وصال او ز عمر جاودان به خداوندا مرا آن ده که آن به

شرح حادثه : با توجه به مشکل کوچکی که در قسمت موتور خانه آسانسورمنزل شخصی اینجانب توسط سیم بکسل ایجاد شده بودجهت مشاهده نقص آن به موتورخانه مراجعه نموده که متاسفانه دست چپم با برخورد به سیم بکسل آسانسور و پیچیدن چندین دور سیم بکسل به دور آن در اثر فشار زیاد به ناحیه آرنج و بازوی اینجانب ِ باعث فطع دستم گردید .

لیکن با توجه به عدم حضور به موقع آمبولانس ( با فاصله زمانی حدودا 20 دقیقه )در محل حادثه و خونریزی بیش از حد اینجانب در نهایت به کمک اهالی و پرسنل خدوم آتش نشانی وبالاخره کادر درمان آمبولانس به بیمارستان شهید صدوقی یزد انتفال یافتم . پس از طی مراحل اولیه برای پذیرش به دلیل نبود بیمارستان فوق تخصصی برای این گونه حوادث به بیمارستان فوق تخصصی لاله تهران با آمبولانس انتفال یافتم که پس از بررسی تیم پزشکی مهیا شده در بیمارستان تهران تحت نظر تخصصی دکتر فرهاد فیروزی .عمل پیوند صورت گرفته در یزد مورد بازرسی و معاینات پزشکی قرار گرفت و متاسفانه مورد تایید تیم پزشکی تهران قرار نگرفت و منجر به فطع دست اینجانب گردید.

در پایان از کلیه پرسنل بیمارستان فوق تخصصی لاله تهران بویژه دکتر فرهاد فیروزی پزشک معالج و سایر کادر پزشکی و همراهی و هماهنگی آفای دکتر میر اولیایی ازاقوام اینجانب ؛اصحاب رسانه ی یزد و کشور تشکر ویژه نموده و از استاد بزرگوار و فرهیخته و ادیب کشورمان جناب آقای استاد علی معلم که با قدوم سبز و پرفیض خود موجب آرامش قلب و جسم اینجانب گردید و بنده حقیر را مورد تفقد قرار دادند سپاس و تقدیر ویژه دارم. همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود را از مسئول محترم و هنرمندان پر افتخار کارگاه آواز استاد محمد رضا شجریان وهنرمندان با اخلاق گروه امید نو تهران که با حضور در بیمارستان و محل اسکان اینجانب مرا مورد لطف قرار دادند ابراز می دارم.

از استاندار محترم و هنردوست استان یزد ِ مشاورین بزرگوار ایشان از جمله آقای ابوترابی و همچنین جناب آفای محمد ملک ثابت و همکاران محترم اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و همه ی هنرمندان و هنردوستان و خصوصا اهالی استان یزد و همسایگان و بستگان پرمهر خویش که بنده ی حقیر را مورد لطف و عنایت خویش فرار داداه اتد وجویای احوال بنده بوده اند تقدیرو تشکر می نمایم و از خداوند منان سلامتی را برای همه مسئلت دارم.

و من ا...التوفیق

علی سهیلی(شهریار )

 

 یزدفردا :ضمن آرزوی بهبودی کامل برای علی سهیلی هنرمند عزیز یزدی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا