خبرنگار یزد فردا: اعظم السادات میرجلیلی – مدیر كل ورزش و جوانان استان یزد در مراسم تجلیل ازبازنشستگان اداره كل ورزش وجوانان (تربیت بدنی)استان دارالعباده و دارالعلم یزد ، افزود: در ورزش با واسطه قراردادن جسم ،زمینه تعالی روح فراهم می شود .

سید غلامرضا کمانه ادامه داد : ورزش باید گسترش یابد و در همه عرصه رشد و نمو پیدا كند و اگر فقط به ورزش گلخانه ای و تربیت ورزشكاران برای رقابت های بین المللی و كشوری روی بیاوریم مثمر ثمر نخواهد بود.

مدیر كل ورزش و جوانان استان یزد گفت:بیشترین آمار ورزشكاران سازمان یافته كشور كه 60 هزار نفر را شامل می شود در استان یزد وجود دارد .

كمانه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشكر از زحمات بی شائبه بازنشستگان تربیت بدنی استان یزد ، افزود : تمام موفقیت های امروز ورزش استان مرهون تلاش و زحمات شما بازنشستگان است چرا كه زیر ساخت های لازم را فراهم نمودید تا زمینه رشد ورزش مهیا شود.

رییس كانون بازنشستگان كشوری استان یزد نیز در این مراسم گفت: در زمانهای قدیم وقتی به زورخانه وارد می شدیم چون سر در ورودی عمدا كوتاه ساخته شده بود باید خم می شدی و وارد می شدی و این یعنی اینكه باید احترام هر كسی كه حتی یك روز از تو پیشكسوت تر است را نگه داریم .

 

 

سید حسین قوام الدینی ضمن تشكر از كمانه مدیر كل ورزش و جوانان استان یزد ،افزود: مراسم تجلیل از بازنشستگان تربیت بدنی برای اولین بار است كه برگزار می شود و این نشانه اهتمام مدیران این اداره كل و بویژه شخص مدیر كل نسبت به بازنشستگان است .

 

 

این بازنشسته تربیت بدنی استان یزد ادامه داد: از مدیران فعلی استان و كشور تقاضا داریم عنایت بیشتری نسبت به بازنشستگان داشته باشند و رفتاری را كه توقع دارند بعد از بازنشستگی آنها با خوشان شود با ما نیز همان رفتار را داشته باشند چرا كه آنها نیز بازنشستگان آینده خواهند بود.

 

 

مدیر كل اسبق تربیت بدنی استان یزد كه بسیاری از سالن های ورزشی و تنها استادیوم بزرگ ورزشی یزد در زمان وی احداث شده نیز در این مراسم گفت: مدیران نقش زیادی در جذب جوانان و گسترش فعالیت های ورزش دارند.

 

 

ذاكریان افزود: خوشبختانه یكی از خوش شانسی های یزدیها حضور كمانه مدیر كل توانمند ورزش و جوانان است كه با درك صحیح و برنامه ریزی مناسب و بجا باعث تغییرات روبه پیشرفت زیادی در ورزش استان یزد شده است و قطعا كمك های اصغر حسینی معاون این اداره و رضا نارگانی مدیر كل جوان و پرتلاش روابط عمومی نیز در این مسیر كمك كار وی بوده كه جای تقدیر و تشكر دارد.

 

 

در پایان این نشست طی اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات بازنشستگان اداره كل ورزش و جوانان استان یزد تجلیل شد

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا