خبرنگار یزد فردا: اعظم السادات میرجلیلی –عباسعلی رضایی در مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره كل ورزش وجوانان (تربیت بدنی)استان یزد ، افزود: از نیروی فكری بازنشستگان باید استفاده شود چرا كه اگر نیروی جوانی با فكر و تجربه بازنشستگان همراه شود بیشترین اثرگذاری را خواهد داشت و اهتمال خطا نیز در حد صفر می رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد افزود: برنامه ریزی موفق هر اداره با استفاده از تجربیات بازنشستگان امكان پذیر است .

رضایی حضور در جمع بازنشستگان را مایه خرسندی دانست و گفت: بازنشستگان عزیز بهترین ساعات و بهترین روزهای زندگی خود را در پشت میز اداری و در راستای خدمت به مردم گذرانده‌اند كه این ایثار و فداكاری بسیار ارزشمند و در نزد خداوند متعال دارای پاداش و اجر معنوی است.

وی رسیدگی به امور مردم در سالهای آغازین انقلاب و در شرایط سخت جنگ تحمیلی را از افتخارات بازنشستگان استان برشمرد و خطاب به آنها گفت: اگر مسئولان و مدیران اجرایی استان هم ‌اكنون قادر به ارائه خدمت به مردم هستند ، همگی مرهون خون شهدا و مجاهدت شما تلاشگران عرصه خدمت در آن سالهاست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد افزود: توسعه و پیشرفت هر سازمان در گرو خلاقیت و ابتكار نیروی های آن است و شما بازنشستگان كه دارای سال ها تجربه هستید می توانید با انتقال این تجربیات به كاركنان شاغل، جوان و باانگیزه ، پیشبرد اهداف سازمان را محقق سازید.

رضایی در پایان گفت: بزرگواری و مناعت طبع بازنشستگان باعث می شود بسیاری از آنها برای رفع مشكلاتشان به مدیران و دستگاههای خود مراجعه نكنند و لذا وظیفه ماست تا با بازدیدهایی كه حدا اقل هر دو ماه یكبار از این قشر فرهیخته داریم در راستای كاهش مشكلات و رفع آنها گام برداریم.

در پایان این نشست كه با حضور سید غلامرضا كمانه مدیر كل ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات این اداره كل برگزار شد طی اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات بازنشستگان اداره كل ورزش و جوانان استان یزد تجلیل شد

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا