دکتر سید علی المدرسی معاون دانشجویی واحد یزد در مصاحبه با خبرنگار آنا گفت: اولین المپیاد ورزشی ویژه دانشجویان واحد یزد در دو گروه برادران و خواهران می باشد که در رشته های ورزشی گوناگون با هم به رقابت می پردازند که تمام دانشجویان می توانند در این المپیاد شرکت و رتبه و مقام کسب نمایند.

وی افزود: المپیاد ورزشی ویژه گروه برادران شامل 11 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، کاراته، جودو، تکواندو، شنا، بدمینتون، تنیس روی میز بوده و در گروه خواهران نیز شامل 8 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال، کاراته، شنا، بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج می باشد.

وی ادامه داد: اولین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان با همت حوزه دانشجویی و اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود که دانشجویان می توانند برای ثبت نام در رشته های مورد علاقه خود به اداره تربیت بدنی دانشگاه مراجعه نمایند.

دکتر المدرسی در پایان خاطر نشان کرد: زمان بندی تمرینات فوق برنامه ورزشی ویژه برادران و خواهران از طرف اداره تربیت بدنی دانشگاه اعلام گردیده و در پایان این المپیاد ورزشی  به نفرات برگزیده هر رشته جوایزی اهداء خواهد شد.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا