گردهمائی کارشناسان انجمن اولیاءومربیان شهرستان ومناطق استان
باهدف هماهنگي برنامه هاي هفته پيوند گردهمائی کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان شهرستان ومناطق استان برگزارشد
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ،‌ مدیرکل آموزش وپرورش استان در این گردهمائی به نقش مهم خانواده در اجتماع و آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت خانواده به عنوان یک نهاد اجتماعی مسئول تولید سرمایه ها ی جامعه و دولت از طریق مدرسه است .
محمدکاظم رحیمی نژاد تحلیل محتوای کیفی برنامه های درسی آشکار و پنهان در مدارس ،تغییر درفلسفه حاکم بر آموزش وپرورش ، وقت گذار ی وتوجه بیشتربه رویکردهای آموزش وپرورش را از مهمترین عوامل تحول در آموزش و پرورش دانست .
درادامه طرح جامع اولیاءومربیان استان باهدف ارتقاء نقش خانواده درتعلیم وتربیت فرزندان درسال تحصیلی 91-90 مورد بررسي قرارگرفت
فراهم کردن زمینه های آگاه سازی و حساس نمودن اولیاء دانش آموزان نسبت به هفته پیوند وترغیب آنهابه همکاری باانجمن اولیاءومربیان مدارس ،برگزاری مراسم زنگ پیوند درهفته پیوند ،برگزاری مراسم بزرگداشت روزخانواده وتجلیل ازخانواده های موفق ازديگر مباحث اين نشست بود .
از 24 تا 30 مهرماه با هدف برقراری ارتباط سازنده و پویا میان دوكانون ارزش آفرینی و فرهنگ ساز خانه و مدرسه و ایجاد زمینه های مناسب جهت تعامل هرچه بیشتر اولیاء و مربیان به نان هفته پیوند اولیاء و مربیان نامگذاری شده است .
ارائه گزارش کارشناسان انجمن اولیاءومربیان شهرستان ومناطق استان ازديگر برنامه هاي اين جلسه بود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا