نماینده مردم یزد:

امام خمینی به فرموده رهبری کانون درخشان وحدت عملی ملت بود

نماینده یزد در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، گفت: امام بزرگوار، معمار کبیر انقلابی بود که برخاسته از اعتقاد راسخ به اسلام راستین و دو میراث بزرگ پیامبر اکرم (ص) یعنی؛ کتاب و عترت بود.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت)، "علی‌اکبراولیاء" نماینده یزد در آستانه سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در یادداشتی به نقش امام خمینی(ره ) پرداخته است.


متن این یادداشت به این شرح است: سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل و عظیم الشأن منادی اسلام و نماد حقیقی استقلال و عزت ملی را به همه آزادی‌خواهان جهان و امت اسلامی تسلیت می گویم.


امام بزرگوار، معمار کبیر انقلابی بود که برخاسته از اعتقاد راسخ به اسلام راستین و دو میراث بزرگ پیامبر اکرم (ص) یعنی؛ کتاب و عترت بود .


ایشان قیام نکرد جز برای خدا و رهائی مردم از ظلم و جور رژیم ستم شاهی. ایشان قلب ها را با کلام الهی خود مسخر کرد و حکومت جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی را بنیاد نهاد.


امام خمینی به فرموده مقام معظم رهبری کانون درخشان وحدت قلبی ، روحی و عملی ملت بود و اینک بعد از بیست و دو سال از هجرت و عروجش همچنان برای همه ما غرور آفرین است.


امید آنکه با تبیین راه و خط نورانی امام عزیزمان بتوانیم این انقلاب که حاصل مجاهدت ها، مبارزات و ایثار و جانفشانی پیروان صدیق اوست را به منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) تحویل نمائیم و مردم بپا خاسته و انقلابی منطقه نیز با الهام از انقلاب اسلامی ایران و مبانی اصیل اسلام و بر استکبار جهانی و حاکمان وابسته خود فائق آیند. انشاء ا...

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا