علی اکبر اولیاء:

آخرین وضعیت قاچاق در هرمزگان و خوزستان بررسی شد

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان این که برای تهیه گزارش‌ نهایی از وضعیت قاچاق کالا در کشور به استان هرمزگان و خوزستان سفر کرده است، گفت: علت و چگونگی قاچاق در این دو استان بررسی شد.


"علی اکبر اولیا" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت  تصریح کرد: اعضای کمیته تحقیق و تفحص در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا با مسئولان مربوط نشست داشتند و قرار بر این شد در طول یک هفته به سئوالات نمایندگان پاسخ دهند.


نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین مقرر شد وضعیت قاچاق در مرزهای جنوبی و غربی کشور را از نزدیک بررسی کنیم تا بتوانیم در گزارش نهایی مستندهای دقیقی داشته باشیم.


عضو کمیسیون عمران گفت: به همین منظور به استان خوزستان و هرمزگان سفر کردیم تا از نزدیک شاهد علل قاچاق در مرزهای جنوبی کشور باشیم.


این نماینده ادامه داد: مرحله بعدی تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ارائه گزارشی به کمیسیون اقتصادی است و بعد از تصویب آن در کمیسیون، گزارش را برای ارائه در صحن علنی به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌کنیم.


رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان این که آخر این هفته برای آگاهی از وضعیت قاچاق در استان‌های غربی و استان سیستان و بلوچستان، به این استان‌ها سفر می‌کند، تأکید کرد: گزارش نهایی کمیته تحقیق و تفحص از این ستاد تا آخر خرداد به مجلس تقدیم می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا