یزدفردا ""  محمد رضا تابش به اظهارنظرات و انتقادات صورت گرفته به مهندس اولياء پاسخ گفت. وي با اشاره به سوابق و نظرات تخصصي مهندس اولياء، ايشان را در زمره کارشناس ترین نمایندگان این مجلس دانست.
به گزارش  یزدفردا بنا بر انتشار" یزدان "تابش نماینده اردکان  در گفتگو با "یزدان"  گفت: به استاندار محترم هم گفتم اگر گلایه ای از نطق مهندس اولیاء دارند آن را دوستانه بیان کنید. اگر اختلاف نظر و سلیقه ای هم هست باید در محیط تفاهم آمیز مطرح شود.

نماينده اردكان در ادامه تاكيد كرد: فرافکنی و توهین به نماینده مجلس که قانون اساسی به وی در بیان اظهارات و نقطه نظرات مصونيت اعطا کرده، کاری بدور از اخلاق و منطق است.

وي همچنين با اشاره به سوابق مهندس اولياء افزود: مهندس اولیاء در زمره کارشناس ترین نمایندگان این مجلس به حساب آمده و به لحاظ سوابق مثبت اجرایی و علمی، نظراتشان در بحث های تخصصی مجلس شورای اسلامی مورد اقبال و توجه نمایندگان واقع می شود. ایشان همچنین با عنایت به اصالت خانوادگی، تعهد دینی و اعتدال در منش در زمره نمایندگان ممتاز مجلس شورای اسلامی بحساب می آیند.

دبير كل فراكسيون خط امام در تبیین نظر خویش اظهار داشت: به نظرم ایجاد فاصله بین مسوولین اجرایی و تقنینی، علی الخصوص در سطح استان دارالعباده یزد، خواسته ی افراد نالایق، سطحی نگر و بعضا سود جو است که نان آن ها در اختلاف افکنی است.

تابش در بخش ديگري از سخنان خود با قدرداني از زحمات تمام مسوولين استان گفت: از زحمات استاندار محترم، همکارانشان و کلیه مدیران اجرایی استان که پیگیر رفع مشکل مردم و تسریع در فرایند توسعه استان هستند تشکر و قدردانی کرده و درخواست می کنم که به دیگران اجازه ی دخالت در آنچه به نظر من اختلاف سلیقه است ندهند و عزم خود را برای خدمت رسانی موثرتر به مردم شریف جزم کنند.

بی شک نمایندگان معزز استان نیز مددکار آن ها در ایفای این مسوولیت خطیر خواهند بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا