دعوت استاندار یزد از آحاد مردم شریف استان برای شركت در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر و روز كارمند

یزدفردا "استاندار یزد در پیامی از آحاد مردم شریف استان یزد دعوت کرد تا در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر حضوری پرشکوه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ زرین و پرافتخار انقلاب اسلامی ایران گشوده است. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تا کنون نیز ادامه دارد.
بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمه الله) به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر فرمود: «...آقای رجایی و آقای باهنر هر دو شهیدی هستند که با هم در جبهه های نبرد با قدرت های فاسد هم جنگ و هم رزم بودند. مرحوم رجایی به من گفتند که من بیست سال است که با آقای باهنر همراه بودم و خدا خواست که با هم از این دنیا به سوی او هجرت کنند». رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیز در خصوص این شهیدان والامقام می فرمایند: شهید رجایی و شهید باهنر انصافا و حقا ، الگوی دو چهره انقلابی مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود.
اینجانب ضمن آرزوی توفیق عبادت و بندگی خالصانه خداوند منان در این ماه پرفیض و رحمت رمضان و تبریك هفته دولت و روز كارمند و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و 240 شهید گرانقدر كارمند استان، از آحاد مردم شریف و مسلمان استان دعوت می نمایم تا در مراسمی كه به همین مناسبت و با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین غروی، صبح روز یكشنبه مورخ 7شهریور 89 از ساعت 8 صبح در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) در جوار تربت پاك شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی برگزار می شود، حضوری پرشور و باشكوه داشته باشند. موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا