بازديد يكروزه مهندس اولياء از شهرستان صدوق

یزدفردا "در این بازدید كه عبدالهی فرماندار و مسئولان ادارات جهاد كشاورزی، منایع طبیعی ، بنیاد مسكن ، راه و ترابری شهرستان صدوق ،حضور داشتند مشكلات روستاهای زربند و قوام آباد از بخش خضرآباد توسط اهالی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
رسیدگی به قنوات روستاهای مذكور ، تامین زمین برای مسكن جوانان روستا ، بهسازی راه های روستائی و رفع مناطق حادثه خیز و تامین فضای ورزشی در حد مقد ورات از اهم نیازهای مردم این مناطق بود كه توصیه های لازم توسط نماینده مردم یزد و صدوق ارائه گردید.
مهندس اولیاء با تاكید بر تامین حداقل نیازهای ضروری و اساسی مردم اظهار داشت مدیران شهرستان باید برای بهبود وضعیت و زندگی مردم راهكارهای مناسب ارائه كنند و چنانچه در این زمینه موانعی وجود دارد به مدیران ارشد استان منعكس تا راه حل مسئاله بطور جدی پیگیری شود.
در ادامه بازدید نماینده مردم یزد و صدوق از محل پروژه های در دست اقدام مسكن مهر در مركز شهرستان بازدید و در جریان پیشرفت مطلوب این پروژه ها قرار گرفت.
عضو كمیسیون مجلس همچنین در بازدید از صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان صدوق از اقدامات این صندوق در جهت اشتغال زایی جوانان این شهرستان تقدیر و تشكر نمود و بر اطلاع رسانی از تسهیلات اعطایی این صندوق از طریق شوراها و ائمه جمعه و جماعات تاكید كرد.
درادامه بازدید نماینده مردم یزد و صدوق در جمع اعضای شورای شهرستان ، بخشداران وشهرداران صدوق حضور یافت و بر پیگیری مسائل شهرستان از طریق مسئولان استان و كشورقول پیگیری داد.
در پایان مهندس اولیاء از زحمات فرماندار و مسئولین شهرستان كه در جهت رسیدگی به نیازهای مردم شهرستان تلاش مستمر دارند تشكر و قدردانی نمود.و درك فیوضات الهی را در ماه مبارك رمضان را برای آنان مسئلت نمود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا