معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی یزد به عنوان معاون برتر منطقه معرفی شد



یزدفردا "معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گردهمایی معاونین سما سراسر کشور که در مردادماه سال 89 در شهر چالوس برگزار شد به عنوان معاون برتر منطقه 4 معرفی شد.

به گزارش  محمد كاظم وكیل:کاظم اسلامی معاون سما واحد یزد در مصاحبه با خبرنگار آنا گفت : به حمدالله سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام کار مضاعف و همت مضاعف معرفی شده است حوزه مدارس سما یزد با تلاش و پشت کار مضاعف یک بار دیگر موفق به کسب رتبه ای دیگر شد.
 وی ادامه داد : در ارزیابی سالیانه ای که از سوی مهندس میرشمسی معاون دانشگاه و ریاست سازمان سما کل کشور انجام می شود هر سال معاونین نمونه کشوری و مناطق 14 گانه سما معرفی می شوند که در سال جاری حوزه سما واحد یزد در حوزه اداری مالی برگزیده شد.
دبیر هیأت رئیسه واحد یزد افزود : این ارزیابی ها هر ساله در حوزه های فعالیت اداری مالی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و توسعه به عمل می اید که در سال جاری واحد یزد با محوریت خودکفایی مالی، رعایت ضوابط اداری مالی، بودجه بندی مناسب، به کارگیری نیروهای فعال و کارامد، پاسخ به موقع به مکاتبات اداری، تکریم ارباب رجوع و ... موفق به برتری در این شاخه شد.
 کاظم اسلامی، حوزه سماء واحد یزد را موفق ارزیابی کرد و گفت : در ارزیابی های سالهای گذشته نیز واحد یزد در فعالیتهای آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی و ... برگزیده شده است. نامبرده در پایان برخی از برنامه های مدون و خاص سالیان سما را تدوین و استفاده از كتابهای كمك آموزشی كار در دوره پیش دبستانی و دبستانی، برگزاری آزمونهای هماهنگ تشریحی كشوری سما در دوره های راهنمایی و دبیرستان، برگزاری جشنواره های پژوهشی دانش آموزی، اجرای طرح آموزش دروس علوم پایه به زبان انگلیسی در دوره راهنمایی(scbi)، ارائه آزمونهای طبقه بندی شده كنكور آزمایشی، دایر نمودن مركز زبان، برگزاری دوره های ICDL ویژه كاركنان سما، استفاده از مشاورین مجرب جهت ارائه خدمات روانشناختی به مخاطبان سما، اجرای طرح نظر خواهی از اولیاء دانش آموزان و معلمان و دانش آموزان مدارس سما، تاسیس كانون قرآن و عترت و ترویج فرهنگ قرآنی در آموزشكده سما، اجرای طرح قرآن د رسما با اختصاص ساعت ویژه جهت آموزش قرآن مجید از پیش دبستانی تا مقطع كاردانی، برگزاری جشنواره های علمی ، مهارتی، فرهنگی ، ورزشی عنوان کرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا