اخبار كوتاه از حوزه انتخابیه:

باحضور مهندس اولیاء:

در جلسه ای باحضور مسئولان نظام مهندسی معدن لایحه اصلاح قانون معادن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یزدفردا " دفتر نماینده مردم یزد وصدوق:در این جلسه كه در محل اداره كل صنایع و معادن یزد برگزار شد لایحه مذكور از ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
نماینده مردم یزد و صدوق نیز دیدگاههای خود رادر خصوص اصلاح قانون معادن بیان نمود لازم بذكر است این لایحه در خرداد سال جاری از سوی دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی گردیده است و مراحل بررسی آن در كمیسیون های تخصصی مجلس انجام خواهد پذیرفت.

* نماینده مردم یزد و صدوق ضمن بازدید از سازمان حج و زیارت استان با فعالیت های این مدیریت آشنا شد در این بازدید اسدزاده مدیر حج و زیارت استان گزارش مبسوطی در خصوص زیارت عتبات عالیات و حج عمره به نماینده مردم یزد و صدوق ارائه نمود و خواستار مساعدت مهندس اولیاء برای دائر شدن خطوط هوائی برای سفر به عتبات عالیات شد .
* دیدار مسئولان خوشه كاشی و سرامیك با نماینده مردم یزد و صدوق
در این دیدار كه در محل سازمان بازرگانی استان برگزار شد مسئولان این خوشه گزارشی از فعالیتهای این خوشه در جهت صادرات كاشی و سرامیك ارائه و خواستار حمایت سازمان بازرگانی استان برای برگزاری نمایشگاه محصولات كاشی و سرامیك یزد در نمایشگاه ساختمانی هند شدند.
در این جلسه مهندس اولیاء با حمایت از اقدامات انجام شده برای صادرات كاشی و سرامیك یزد اظهار داشت عرضه این محصولات با برند واحد و با در نظر گرفتن همه ملاحظات حقوقی و فنی می تواند آثار مطلوبی برای صادرات بدنبال داشته باشد . در ادامه جلسه اسكندری رئیس سازمان بازرگانی اقدامات حمایتی خود را درزمینه صادرات كاشی و سرامیك و تشكیل نمایشگاه هادر خارج كشور بیان داشت.

یزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا