یزدفردا :در جلسه ای باحضور مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق و مدیران استانی وزارت نیرو در امور آب مشكلات این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهندس اولیاء با ضرورت تعامل هرچه بیشتر مدیران این بخش با نمایندگان مجلس اظهار داشت تشكیل منظم این جلسات در طول سال اطلاعات نمایندگان را بروز می كند و امكان دفاع بهتر از بودجه دستگاهها را از جایگاه مجلس میسر می سازد.
در این جلسه كه به میزبانی آب منطقه ای یزد برگزار شد مدیران شركت آب و فاضلاب شهری و روستایی ، مركز باروری ابرها حضور داشتند و با ارائه گزارشی نیازها و مشكلات خود را در راستای ماموریت های خود بیان نمودند . نماینده مردم یزد و صدوق ضمن تاكید بر حل كامل مسائل زیست محیطی ، بهره برداری بهینه از پساب فاضلاب یزد را برای مصارف مختلف كشاورزی و صنعتی ضروری دانست و خواستار هماهنگی لازم آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان در این زمینه شد .
وی با تاكید بر اطلاع رسانی بمردم در خصوص مسایل محیط زیستی تصفیه خانه فاضلاب یزد اظهار داشت ، با نظارت كامل محیط زیست استان نباید جای نگرانی برای مردم منطقه باقی بماند و مسئولان آب و فاضلاب باید در این زمینه از هیچ كوششی دریغ ننمایند.
در این جلسه ضرورت كیفیت و توسعه فعالیتهای مركز باروری ابرها تاكید شد و نماینده یزد در خصوص ترمیم اعتبارات عمرانی این دستگاهها اعلام آمادگی كرد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا