مدیر آموزش وپرورش بهاباد گفت : 114 دانش آموز دختر بهاباد ی ازهترستان دخترانه الزهرای بهاباد با بدرقه فرماندار، مدیر آموزش وپرورش و مسوولان و خانواده آنان به اردوي راهيان نور اعزام شدند.

حسن رزاقی بهابادی روزیک شنبه در آيين بدرقه اين كاروان ها با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دوران دفاع مقدس گفت: برگزاري اردوهاي راهيان نور موجب تقويت فرهنگ ايثار و شهادت در ميان دانش آموزان و آشنايي آنان با مجاهدت ها و ايثارگري هاي شهداي دوران دفاع مقدس مي شود.

وی با بیان اينكه اردوهاي راهيان نور فرصت مناسبي براي يادآوري رشادت هاي رزمندگان اسلام در جبهه هاي حق عليه باطل است، ادامه داد: در اردوهاي راهيان نور، دانش آموزان با مرور خاطرات و زنده كردن لحظه هاي جهاد و شهادت با آرمان هاي شهدا و ارزش هاي دوران دفاع مقدس تجديد ميثاق مي كنند.

رزاقی بیان داشت : دانش آموزان در بازديد از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس، با روايتگري از سال هاي پرافتخار جهاد، شهادت و جانفشاني در راه حفظ انقلاب اسلامي، انس و الفت بيشتري با آرمان هاي والاي شهدا پيدا مي كنند.

این مقام مسئول افزود: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد فرهنگ‌ ساز در کشور است و برگزاری اردوهای راهیان نور مصداق بارز تحقق شعار رهبری است و هیچ نهادی مانند آموزش‌وپرورش نمی‌تواند در فرهنگ ‌سازی و ترویج فرهنگ مؤثر باشد.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد ادامه داد : در این اردو 114 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان بهاباد از مناطق عملیاتی جنوب کشورهمچون اروند، شلمچه، هویزه، دهلاویه و دوکوهه بازدید خواهند کرد.

وی درپایان اضافه نمود: اردوهای راهیان نور در گام دوم انقلاب یکی از روش‌های مؤثر جهاد تبیین و آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف و آرمان‌های والای شهدا و ایثارگران است که می‌تواند الگوهای موفق و حماسه‌های ماندگار و هویت‌ساز را به نسل‌های نوجوان و جوان معرفی کند.

گفتنی است تعداد 114 نفر ازدانش آموزان آموزشگاههای دخترانه بهاباد با سه دستگاه اتوبوس از این شهرستان عازم سرزمین راهیان نورشدند .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا