در مراسمی که باحضور محمود زارع پیشکسوت تعلیم و تربیت استان، تیموری فرماندار بهاباد و جمعی از مسئولان در محل دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد برگزار شد، از برترین‌های کنکور سراسری۱۴۰۱ و برترین‌های مسابقات علمی و پژوهشی تجلیل شد.

فرمانداربهاباد درمراسم تجلیل از برترینهای کنکوربهاباد تحت عنوان ستارگان افتخار وتبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با تقدیر از تلاش معلمان برای کسب موفقیت دانش آموزان در کنکور امسال و تربیت نسل شایسته و موفق در فرایند تعلیم و تربیت افزود: دانش آموزان هم با تلاش خود در شرایط سخت کرونایی توانستند در کنکور سراسری خوش بدرخشند..

علیرضا تیموری استقلال ، عظمت و پیشرفت کشور را مرهون مجاهدت علمی جوانان کشور عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت جوانان هر چه سرمایه‌گذاری کنیم، باز هم کم است..

وی  با بیان اینکه برای پیشرفت کشور و شهرستان نیاز به این نخبگان داریم ادامه داد: پیشرفت و توسعه بر پایه دانش است و باید دانش را مبنای توسعه و پیشرفت و توسعه کشور قرار دهیم.

تیموری گفت: نخبگان علمی و فرهنگی باید نسبت به آینده و رفع مسائل و مشکلات کشور و منطقه خود احساس مسوولیت داشته باشند و سعی کنند عنصر سازنده ای در تحقق اهداف تمدن نوین اسلامی باشند و تجارب خود را به سایر دانش آموزان منتقل کنند تا به عنوان الگوی خوبی برای آنان تبدیل شوند.

فرمانداربهاباد بیان داشت : این شهرستان طی سالهای گذشته با تلاش و پشتکار معلمان و مسوولان مدارس و دانش آموزان و والدین آنها همواره جایگاههای ممتازی در کسب رتبه های برتر المپیادها و رقابتهای علمی و فرهنگی دانش آموزی و از جمله کنکور سراسری کسب کردند و بهاباد  در کسب رتبه های برتر کنکور سراسری در بین شهرستانهای استان سرآمد است.

وی درادامه توصیه ای به دانشجویان ودانش آموزان شهرستان داشت و افزود : قدرفرصت طلائی خودرابدانید زیرابهترین دوران عمر زندگی شما همین الان است ونگاه کشورهم به شما دانشجویان ونخبگان است امید واریم تا با پشتکارو توکل به خداوند بتوانید موفقیت هایتان رابیشترکنید .

درادامه این مراسم مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهاباد هم درسخنانی با گرامی داشت وتبریک ایام الله دهه فجر سالگرد چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و تبریک به دانشجویانی که با رتبه های برتر در شهرستان وکشور خوش درخشیدند اظهارداشت :  کسب رتبه های شاخص توسط دانش آموزان  بهابادی نشان دهنده استعداد بالای دانش آموزان و همراهی خانواده ها و تلاش معلمان و پرسنل این بخش است.

حسن رزاقی بهابادی اضافه کرد : امسال دانش‌آموزان این شهرستان در رشته علوم انسانی درکنکور سراسری امسال موفق به کسب رتبه اول استان شدند وهمچنین دانش آموزان ما در مجموع همه رشته ها رتبه چهارم استان رااز آن خود کردند .

وی بیان داشت : امسال دانش آموزان ما کرسیهای خوب وشایسته ای رادردانشگاههای معتبر کشور از جمله صنعتی شریف ، امیر کبیر و علم وصنعت بدست آوردند که مایه افتخار شهرستان بهاباد میباشد.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد به رتبه های کسب شده توسط دانش آموزان بهابادی درمسابقات علمی وپژوهشی نیز اشاره کرد و اظهارداشت : درمسابقات علمی وپژوهشی دانش آموزان بهابادی رتبه های اول تا سوم استان را با اقتدار دررشته ربات آتش نشان کسب کردند همچنین رتبه اول استان دربحث زیست فناوری از شهرستان بهاباد بود رتبه اول ادبیات استان را دانش آموزان بهابادی از آن خود کردند که جای بسی افتخاربرای شهرستان بهاباد میباشد

رزاقی با اشاره به اینکه این دانش آموزان با كسب رتبه های قابل توجه در كنكور سراسری افتخار بزرگی كسب و جایگاه علمی شهرستان را برجسته كردند خاطر نشان کرد : كسب این موفقیت ها در میادین علمی مـرهون توكل بر ذات حق تعالی، تلاش های بی وقفه، تدین و محیط امن خانوادگی، زحمات والدین و معلمان دلسوز است.

وی افزود : آموزش و پرورش اساس رشد و تعالی در جامعه به شمار رفته و توجه به آن عامل پیشرفت كشور در تمام حوزه هاست.

در پایان این آیین از 60 نفر از دانش آموزان حائز رتبه های برتر شهرستان بهاباد در کنکور سراسری  1401و مسابقات علمی و پژوهشی امسال با اهدای  لوح  تقدیر و جوایزی  تجلیل  شد.

اجرای سرود وموسیقی ، پخش کلیپ وسخنرانی آقای زارع از کارشناسان مشاوره اداره کل آموزش وپرورش استان یزد ازدیگر برنامه های مراسم بود.

انتهای پیام/

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا