رئیس هیات فوتبال شهرستان بهاباد گفت: دوره مربیگری درجه D فوتبال آسیا با نظارت فدراسیون فوتبال، در شهرستان بهاباد برگزار شد.

محمد ملک پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این دوره آموزشی با همکاری ادارهورزش وجوانان،  هیئت فوتبال این شهرستان و با شرکت 25 ورزشکار  از شهرستان های بهاباد وبافق  برگزار گردید.

به گفته وی، مدرسی دوره مربیگری درجه  D فوتبال آسیا در شهرستان بهاباد بر عهده دکتر احسان توکلی بیه بوده است.

مراسم اختتامیه  با حضور میرجلیلی دبیر هیات فوتبال استان یزد ، علیرضا تیموری فرماندارو دکتر ملکی نژادو دکتر احسان توکلی ورزظکاران شرکت کننده دردوره  برگزار شد ، در پایان به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کلاس توسط میرجلیلی دبیر هیات فوتبال استان و فرماندار رییس هیات فوتبال بهاباد اهدا گردید .

وی ادامه داد: این دوره آموزشی به مدت ۷ روز به صورت تئوری و عملی برگزار و برای کسانی که نمره حد نصاب را کسب کنند گواهینامه مربیگری فوتبال صادر می‌شود.

مدرس رسمی فدراسیون فوتبال کشوردراین مراسم درسخنانی  با بیان اینکه بهترین رویکرد دوره مربی‌گری درجه D آسیا، آشنایی شرکت‌کنندگان با حرفه مربی‌گری و فراگیری تکنیک‌های فوتبال برای آموزش تیم‌ها در رده پایه است افزود: هدف از برگزاری این دوره، ابتدا تغییر نگرش و ارتقای دانش حرفه مربی‌گری در شرکت‌کنندگان است که خوشبختانه شرکت‌کنندگان نیز از انگیزه بالایی برخوردار هستند که این نوید بخش آینده‌ای روشن برای فوتبال کشور است.

دکتراحسان توکلی مدرس فدراسیون فوتبال کشوربا بیان اینکه جوانان شهرستان بهاباد استعدادها وظرفیتهای خوبی در حوزه ورزش خصوصا ورزش فوتبال رادارند بیان داشت: مسئولین شهرستان باید از ظرفیتهای بالقوه جوانان در حوزه ورزش درهرزمینه ای که هست استفاده بهینه را ببرند.

وی با اشاره به استعداد جوانان بهابادی  افزود: هدف از برگزاری این دوره، ابتدا تغییر نگرش و ارتقای دانش حرفه مربی‌گری در شرکت‌کنندگان است که خوشبختانه شرکت‌کنندگان نیز از انگیزه بالایی برخوردار هستند که این نوید بخش آینده‌ای روشن برای فوتبال کشور است.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا