یزدفردا: نمایندگان مازندران در هفته دوم لیگ برتر والیبال فردا به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش یزدفردا: هفته دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر والیبال مردان کشور؛ فردا چهارشنبه ۱۳ مهرماه با شش دیدار در شهر‌های رشت، سیرجان، اردکان، تهران، گنبد و ارومیه بدون حضور تماشاگران پیگیری خواهد شد و مسابقه دو تیم راه‌یاب ملل مریوان و پاس گرگان که قرار بود در مریوان برگزار شود، به تعویق افتاد.

تیم‌های هورسان رامسر و هراز آمل نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها در این هفته در شهر‌های رشت و گنبد به مصاف حریفان می‌روند.

در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم هورسان رامسر که هفته نخست با شکست مدافع عنوان قهرمانی (شهداب یزد) شگفتی‌ساز شد، در سالن شهدای رشت و بازی خانگی به مصاف نیان الکترونیک خراسان می‌رود.

هورسانی‌ها که در حال حاضر با یک برد و سه امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند، امیدوارند در این مسابقه و در مصاف با تیم تازه ورود به لیگ برتر به دومین برد خود دست یابند و جایگاه خود را در بالا جدول تثبیت کنند. نیان الکترونیک خراسان در هفته نخست مغلوب پاس گرگان شد و این هفته نیز کار بسیار سختی برابر شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی هورسان خواهد داشت.

هورسان به علت نداشتن سالن استاندارد ، در این فصل باید دیدارهای خانگی خود را در رشت برگزار کند. مشکل نداشتن زمین های ورزشی استاندارد در استان مازندران، پس از تیم نساجی  در لیگ بر تر فوتبال، این بار گریبان نماینده رامسر در لیگ والیبال را گرفته و امیدواریم مدیران ورزشی استان کمی به فکر ساخت و بازسازی امکان ورزشی استان مازندران باشند.

تیم‌های شهرداری گنبد و لبنیات هراز آمل که در هفته نخست به میدان نرفتند، در دومین هفته در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا برای اولین برد خود در لیگ برتر مردان تلاش کنند.

نمایندگان گنبد و آمل بدون برد و امتیاز در رتبه‌های دوازدهم و سیزدهم قرار دارند و تیم فاتح این دیدار حتما صعود چند پله‌ای در جدول خواهد داشت.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که هفته نخست بدون بازی سه امتیاز از باخت فنی مس رفسنجان به دست آورد و در صدر جدول قرار گرفت، در هفته دوم لیگ برتر مردان میزبان نارنجی‌پوشان سایپا در سالن ورزشی امام علی (ع) سیرجان خواهد بود در برای دومین برد خود به میدان بروند.
تیم سایپا تهران که هدایت آن را فرهاد نفرزاده برعهده دارد، در هفته نخست سه بر دو مغلوب راه‌یاب ملل مریوان شد و در حال حاضر با یک امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

تیم‌های ایفاسرام اردکان و شهداب یزد در سومین مسابقه هفته دوم لیگ برتر مردان در اردکان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار که دو نماینده استان یزد در آن شرکت دارند، از این نظر حساسیت خاص خود را دارد. شهداب و ایفاسرام بدون برد و امتیاز در رتبه‌های هشتم و دهم جدول مسابقات قرار دارند.

دیدار دو تیم پیکان تهران و مس رفسنجان نیز این هفته در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و پیکان پرافتخار که که در هفته نخست گیتی‌پسند را در اصفهان شکست داد، امیدوار به کسب دومین برد در بازی خانگی است. البته این مسابقه قرار بود در خانه والیبال تهران برگزار شود که میزبانی به سالن فدراسیون منتقل شد و در صورت تعیین تکلیف بدهی مس تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۲ مهر مسابقه برگزار خواهد شد.

تیم شهرداری ارومیه در آخرین مسابقه هفته دوم لیگ برتر مردان میزبان گیتی‌پسند اصفهان در سالن ۶ هزار نفری غدیر خواهد بود. گیتی پسند که هفته نخست مغلوب پیکان در بازی خانگی شد، این هفته به دنبال برد برابر تیم محبوب شهر ارومیه است و شکست این تیم در خانه کار آسانی نخواهد بود.

برنامه هفته دوم لیگ برتر والیبال:

پیکان تهران – مس رفسنجان
تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۵

هورسان رامسر – نیان الکترونیک خراسان
رشت، سالن شهدا، ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان – سایپا تهران
سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۶

ایفاسرام اردکان – شهداب یزد
اردکان، سالن آیت‌اله خاتمی، ساعت ۱۶

شهرداری گنبد – لبنیات هراز آمل
گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه – گیتی‌پسند اصفهان
ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا