یزدفردا: کتاب «شبیه» با استفاده از شخصیت پیامبر (ص) و حاج قاسم سلیمانی نوشته فائضه غفار حدادی به‌زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

به گزارش یزدفردا: کتاب «شبیه» با استفاده از شخصیت پیامبر (ص) و حاج قاسم سلیمانی نوشته فائضه غفار حدادی به‌زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

این کتاب زندگی یک زوج دانشجوی ایرانی است که در شهر «نیس» فرانسه زندگی می‌کنند و دوست دارند فرزند زمانه خودشان باشند. اما به ناگاه اتفاقی مهیب رخ می‌دهد که نظر همه مردم شهر نسبت به آنها تغییر می‌کند.

فائضه غفار حدادی نویسنده جوان و انقلابی نهمین کتابش را در قالب یک رمان نوشته که به زودی روی پیشخوان کتابفروشی‌ها جای می‌گیرد.

وی در کارنامه نویسندگی‌اش پنج کتاب با موضوع دفاع مقدس، دو سفرنامه و یک روزنوشت درباره کرونا دارد؛ ولی این بار قالب رمان را در خدمت قوت قلم و توانایی‌اش در انتخاب سوژه‌های خوب درآورده است. رمانی که حول یک هسته جذاب و مستند شکل گرفته و پر و بال می‌یابد.

این کتاب خواننده‌اش را از خلیج فرشتگان نیس برمی دارد و با خودش به جاهای مختلف می‌برد. به بیدای عربستان، به بستنی فروشی‌های تجریش، به بندرلاذقیه سوریه و حتی به آینده و عصر پس از ظهور!

سوژه رمان و جسارت نویسنده در به تصویر کشیدن مکان‌ها و زمان‌های متفاوت و استفاده از شخصیت‌های فرعی عجیب مانند پیامبر و حاج قاسم از عواملی است که به نظر می‌رسد بتواند مخاطبان زیادی را برای این کتاب دست و پا کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا