یزدفردا: استاندار یزد: ارزش کارخانه نوآوری درخشان یزد به دلیل اقدامات انجام شده، از صد‌ها کارخانه بالاتر است.

به گزارش یزدفردامهران فاطمی در آئین افتتاح کارخانه نوآوری درخشان یزد گفت: این طرح، مرکز جوشش علم و فناوری خواهد بود و به مراتب نسبت به سایر طرح‌ها کام مردم استان را شیرین‌تر می‌کند.

وی افزود: کارخانه نوآوری درخشان یزد صرفا یک طرح علمی و فناوری نیست، بلکه یک کار احیا و مرمت نیز برای راه اندازی این مرکز انجام شده که همت و نگاه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر طالبی استاندار سابق یزد و مدیران وقت به موضوع "مرمت و احیای این مرکز" به جای احداث ساختمان جدید، شایسته قدردانی است.

فاطمی به نگاه ویژه استان به حوزه «علم، فناوری و نوآوری» و «گردشگری» و تلاش برای فراهم سازی زیرساخت‌ها و زمینه‌های توسعه این دو حوزه، اشاره کرد و ادامه داد: یزد نوینِ در انتظار فرزندان ما، برای اوج گیری و سرعت گیری در مسیر توسعه و پیشرفت نیازمند دو بال «علم، فناوری و نوآوری» و «گردشگری» بوده که در این پروژه هر دو موضوع مجسم شده است.

استاندار با تقدیر از اقدامات انجام شده برای بهره برداری از فاز اول کارخانه نوآوری درخشان یزد اظهار امیدواری کرد که با اتخاذ تصمیمات لازم در جریان سفر معاون علمی و فناوری، فاز‌های بعدی این کارخانه به زودی افتتاح شود.



  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا