برای بیست و نهمین سال متوالی کاروان پیاده بسیجیان بیت الرضای شهرستان بافق از توابع استان یزد سه شنبه شب وارد شهر بهاباد شد و مورد استقبال تعدادی از مردم، مسئولان و فرماندار قرار گرفت.

مدیر کاروان پیاده مؤسسه بیت الرضا (ع) بافق  ، اظهارداشت :١۵٠ نفر از بسیجیان و دلدادگان امام رضا (ع)، بیست و نهمین سفر پیاده به مشهد مقدس را از بافق آغاز کردند.

حاج سیدعلی طباطبایی بیان داشت: 150نفر از بسیجیان، عاشقان و دلدادگان علی بن موسی الرضا(ع) حرکت حرم تا حرم را با پای پیاده و به مسافت 1118آغاز می کنند.

وی گفت: پس از پایان دوران کرونا عاشقان امام رضا(ع) خود را مهیای سفر می کنند و در طول مدت یک ماه مسافت ۱۱۱۸ کیلومتری شهرستان بافق تا مشهد مقدس را با پای پیاده و پس از عبور از ۸۶ شهر و روستا در ایام عید سعید غدیر خم به مشهد الرضا خواهند رسید.

وی در ادامه افزود: این کاروان 15۰ نفر هستند که ۳۰ نفر کادر و 120 نفر هم به صورت پیاده در این سفر ما را همراهی خواهند کرد. ۱۶ و ۷۵ سال جوانترین و مسن ترین زائر سفر بیست ونهم هستند.

طباطبائی تصریح کرد: تا قبل از شروع سفر با توجه به اهانت هایی که در فضای مجازی به ساحت مقدس امام رضا(ع) شد کلاس های آموزشی در قالب آداب سفر و چگونگی مقابله با شبهات در فضای مجازی را در موسسه بیت الرضا(ع) با حضور اساتید مجرب آغاز تا بتوانیم در برابر تهاجم دشمن در این فضای آلوده مقابله کنیم.

مدیرموسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع) درپایان خاطرنشان کرد: به تاسی از بانوی اسلام حضرت خدیجه(س) این کاروان مسیر جاده ولایت را در مدت قریب یک ماه گام بر می دارند..

این کاروان قرار است مسیر شهرهای بهاباد ساغند رباط ها ، طبس وفردوس را طی نماید تا به مشهد مقدس برسد.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا