کارگران شرکت کیان ایساتیس پارس یزد در هفته مبارزه با مواد مخدر با اجرای پویش دوشنبه های ورزش کارگری به جمله «همه با هم-نه به اعتیاد» معنا بخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در این همایش ابراهیم زینل پور سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و فاه اجتماعی ضمن اشاره به نقش ورزش در سلامت جامعه شریف کارگری گفت: امروزه آسیب های اجتماعی زیادی از جمله اعتیاد به مواد مخدر افراد جامعه را تهدید می کند و کارگران هم با توجه به خستگی های ناشی از کار در معرض روی آوردن به این آسیب خانمان سوز قرار دارند.

زینل پور ادامه داد: ورزش کردن در محیط کار یک راهکار موثر در رفع خستگی ناشی از فعالیت های شغلی است و از طرفی به سلامت جسم و روح کارگران نیز کمک می کند.

وی به برگزاری المپیاد ورزش کارگری در سال گذشته اشاره ای کرد و اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به نشاط و ورزش جامعه شریف کارگری است؛ سال گذشته برای اولین بار المپیادی شامل 7 رشته ورزشی را ویژه کارگران عزیز در محل کارشان برگزار کردیم که با استقبال و بازخوردهای خوبی همراه بود و در سال جاری دومین المپیاد  نیز برنامه ریزی و برگزار می شود.

در ادامه کارگران شرکت زیر نظر محمدحسین کرمی یکی از مربیان مجموعه ورزشی کارگران دقایقی را به حرکات کششی و نرمشی پرداخته و به منظور ایجاد شور و نشاط بیشتر یک دوره مسابقه طناب کشی ویژه آقایان و مسابقه هدف زنی با توپ ویژه بانوان شاغل در شرکت برگزار و به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

گفتنی است این برنامه توسط عوامل برنامه «زندگی سلام» شبکه یزد ضبط و در روزهای آتی از این شبکه پخش می شود؛ همچنین نمایشگاه عکس مبازره با خشم و آسیب های اجتماعی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در محیط شرکت برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا