یزدفردا: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور در سه آموزشگاه تحصیلی شهرستان یزد از مدیران، معلمان و کادر آموزشی و تربیتی این مدارس تقدیر کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد پیش از ظهر سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه به همراه جمعی از همکاران خود با حضور در آموزشگاه‌های پسرانه امام حسین(ع)، دخترانه نمونه دولتی رادمنش و کار و دانش طرازی یزد، از محمدرضا باغستانی، بی‌بی فاطمه حسینی و ناصر کریمی، مدیران این مدارس و معاونان و کادر آموزشی آنها تقدیر کرد.

دوست فاطمی‌ها در این بازدیدها با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری، تصریح کرد: معلمی، تداوم مسیر هدایت‌گرانه انبیای الهی است و معلمان عزیز و پرتلاش نیز رسولان هدایت انسان‌ها در مسیر آگاهی، دانش‌‌اندوزی و دوری از جهل هستند.

وی با تشریح گوشه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی، خواستار ارتباط و تعامل هرچه بیشتر آموزشگاه‌های استان با کتابخانه‌های عمومی و ترغیب دانش‌آموزان به مطالعات غیردرسی در کنار برنامه‌های معمول آموزشی شد.

در پایان این دیدارها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از تلاش‌های دلسوزانه معلمان، مربیان و مجموعه مدیریت این سه آموزشگاه تقدیر به عمل آورد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا