سرپرست فرمانداری تفت در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: سعی خواهیم کرد با همراهی مدیران شهرستان و با خدمتی جهادی، صادقانه و خالصانه به مردم و با حضور در مناطق مختلف شهرستان و با تفسیر قانون به نفع مردم درصدد رفع مشکلات آنان گام برداریم.

 "محمد دهشیری" در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان داشت: در آستانه‌ی فرارسیدن سال جدید هستیم و بی‌صبرانه منتظر اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هستیم و تا با برنامه‌ریزی مناسب تحقق شعار سال در شهرستان تفت را شاهد باشیم.

سرپرست فرمانداری تفت تصریح نمود: زیربنای شعار سال خدمت خالصانه به مردم است و دولت سیزدهم به دنبال خدمتی جهادی، صادقانه و خالصانه به مردم است و این شعارها به معنی حل تمامی مشکلات مردم نخواهد بود اما به دنبال آن هستیم باکار جهادی بسیاری از این مشکلات مردم را رفع نماییم.

وی ادامه داد: خدمت خالصانه به مردم در راستای رضایت خداوند و مردم است؛ مردم باید حس کنند که مسئولان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار بسته‌اند و در این صورت حتی اگر برخی از مشکلات رفع نشود از مسئولان به دلیل به کار بستن تمام همت خویش برای رفع آن مشکل راضی خواهند بود و اعتماد عمومی در جامعه افزایش خواهد یافت.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت بیان داشت: دولت سیزدهم یک دولت جهادی است و در این دولت فعالیت در ساعت اداری به‌تنهایی کافی نیست و نباید در این مسیر کار جهادی و خدمت صادقانه دچار روزمرگی شویم.

دهشیری افزود: محدودیت‌های پیش روی رفع مشکلات و گره‌های زندگی مردم با تلاش و هماهنگی بیشتر بین دستگاهی و ایده پردازی متفاوت قابل‌رفع است.

سرپرست فرمانداری تفت گفت: همه مسئولان شهرستان تفت در یک مسیر و در یک کشتی سوار هستیم و پرچم این کشتی با شعار سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مشخص خواهد شد مزین می‌شود و همه باید در راستای رضایت خالق و مخلوق گام برداریم.

این مقام مسئول بیان داشت: در مسیر پیش رو باید دارای هدف و برنامه باشیم در غیر این صورت دچار روزمرگی خواهیم شد و نتیجه آن مناسب نبوده و رضایت مردم را در پی نخواهد داشت.

دهشیری تصریح نمود: در مسیر برنامه‌ریزی برای اهداف سال 1401 نیاز به یک بانک اطلاعاتی قوی هستیم که در آن اطلاعات نیروی انسانی، سازمانی و برنامه‌های در دست اجرای دقیق، منسجم و قابل دفاع جمع‌آوری شود تا با استفاده از این بانک اطلاعاتی حکمرانی آماری و برنامه‌ریزی میسر باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت خواستار ارائه برنامه ادارات در سال 1401 شد و خاطرنشان کرد: این برنامه باید در افق برنامه ده‌ساله مدنظر استان و بر اساس سند توسعه و بستر آمایش سرزمینی و بر پایه هدف‌گذاری شهرستانی و سازمانی تهیه شود تا قابلیت اجرایی داشته باشد.

"محمد دهشیری" خاطرنشان کرد: تعامل بین مدیر شهرستان با مدیرکل استانی موردنیاز است و در این راستا مدیران شهرستانی باید با مطالبه از مدیران استانی در خصوص جذب اعتبارات تلاش نمایند و مجموعه مدیریت شهرستان در این راه همراه مدیران خواهد بود.

وی خواستار ارائه پروژه پیشنهادی سال 1401 توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و بیان داشت: در راستای تهیه پروژه‌های پیشنهادی سال 1401 اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام است تا با تخصیص اعتبار شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها در آینده‌ی نزدیک و بهره‌مندی مردم از منافع آن باشیم.

سرپرست فرمانداری تفت عنوان نمود: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری شوراهای اداری در مناطق مختلف شهرستان هستیم که پس از احصای مسائل و مشکلات آن مناطق، مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط در آنجا حاضرشده و به بررسی مشکلات پرداخته و تصمیماتی به‌منظور رفع آن اتخاذ نماییم و شوراهای اداری رسمی نیز با حضور همه مدیران در مرکز شهرستان برگزار خواهد شد.

دهشیری با اشاره به اینکه در شهرستان به دنبال خدمتی نتیجه گرا و جهادی هستیم و افزود: سعی خواهیم کرد با حضور در مناطق مختلف شهرستان و با حرکتی جهادی و تفسیر قانون به سمت مردم درصدد رفع مشکلات آنان گام برداریم.

"محمد دهشیری" گفت: در دولت سیزدهم در شهرستان جلسه گرا نخواهیم بود و به دنبال نتیجه گرایی گام بر خواهیم داشت اما برگزاری آن نیز قابلیت عملیاتی و اجرایی شدن را داشته باشد.

دهشیری تصریح نمود: خدماتی که به مردم در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود باید از طریق رسانه‌ها منعکس شود تا امید در مردم افزایش یابد و رضایت مردم از خدمات دولت افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری تفت خواستار ارتباط و تعامل با خبرنگاران شهرستان شد و گفت: پاسخگویی به خبرنگاران که درراه توسعه شهرستان گام برمی‌دارند باعث افزایش امید در بین مردم خواهد شد و ارتباط بین مردم و مسئولان را قوی‌تر خواهد کرد و انتظار می‌رود رسانه‌ها نیز در افزایش امید بین مردم تلاش کنند.

دهشیری خاطرنشان کرد: ادارات باید در صدور مجوز همه مسائل را رصد نمایند تا با چالش‌هایی از قبیل اعتراضات مردمی روبرو نشویم و مدیران بتوانند از تصمیمات خود در جلسات دفاع نمایند.

لزوم نظارت بر بازار دیگر درخواست سرپرست فرمانداری از دستگاه‌های ذی‌ربط بود؛ وی دراین‌باره گفت: ضروری است با توجه به تعطیلات پیش رو نظارت بر عرضه کالاهای موردنیاز به مردم در دستور کار قرار گیرد تا از گران‌فروشی و کم‌فروشی و تعطیلات غیرمجاز جلوگیری شود.

در ادامه این جلسه از تلاش‌های "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی سابق فرمانداری تفت تقدیر و با اهدای حکم استاندار یزد؛ "محمدکاظم خانی" به‌عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت معرفی شد و در پایان آخرین جلسه شورای اداری شهرستان تفت؛ با اهدای لوح از تلاش‌های مدیران شهرستان تفت قدردانی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا