به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام وروز جوان جشن بزرگ نشاط و شادمانی با حضور سرپرست فرمانداری ، شهردارو نایب رئیس شورای اسلامی شهر ومسئولان واقشار مختلف مردم بهاباد در سالن مجموعه ورزشی امام علی علیه السلام با حضور هنرمندان برجسته یزدی برگزارشد .

حجت الاسلام مهدی خدادادی درآئین جشن ناشط و جوانی که با حضور فرماندارومسئولان و جوانان بهابادی درورزشگاه امام علی این شهر برگزارشد درسخنانی با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلا م وروز جوان به جوانان میهن اسلامی  با بیان اینکه جوانان مهمترین و ارزشمندترین سرمایه‌های یک جامعه هستند و بدیهی است که حضور و قرار گرفتن آن‌ها در عرصه‌های گوناگون خدمت رسانی و جهت دهی آنان به وسیله برنامه ریزان و مسئولان در بخش‌های مختلف، حس مسئولیت پذیری و تعهد را در آن‌ها تقویت کرده و می توانند آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین نمایند اظهارداشت : بی شک اعتلاء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند.

یک استاد حوزه دانشگاه گفت: حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان ایران اسلامی است و انتظار می رود جوانان عزیز در زندگی خود آن حضرت را الگوی خویش قرار دهند.

وی بیان داشت : نقش برجسته حضرت علی اکبر (ع) در واقعه بزرگ کربلا بر مدار موضوع حق است و اگرچه آن حضرت به عنوان فرزند ارشدِ امام حسین (ع) از نقش مهمی در جای جای این واقعه برخوردار است، اما دغدغه اصلی ایشان حق طلبی است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به ویژگی‌های حضرت علی اکبر (ع) گفت: امام حسین (ع)، حضرت علی اکبر (ع) را شبیه ‌ترین مردم به رسول خدا (ص) از نظر قیافه ظاهری، اخلاق و سخن گفتن معرفی فرموده و از ایشان نقل شده هنگامی که ما مشتاق دیدن پیامبر (ص) می‌شدیم، به چهره حضرت علی اکبر نگاه می‌کردیم.

حجت الاسلام خدادادی اضافه نمود : جامعه جوان ایران، نیازمند آن است که شخصیت‌های بزرگ و تاریخ ‌ساز امت اسلام را بشناسند، دلاورمردی‌های جوانانی چون حضرت علی‌اکبر (ع) را بداند و قدم در مسیر هدف آنان که همانا قوام جامعه اسلامی بوده است بگذارد.

جشن بزرگ نشاط و جوانی با همکاری فرمانداری ، بسیج ورزشکاران ، ناحیه مقاومت بسیج و هیات ورزشهای همگانی شهرداری وشورای شهر با حضور هنرمندان مطرح استان یزد چون حامد زمان زاده کمدین معروف یزدی ، وبا خوانندگی سید مجید وزیری و با مجری گری خوب محمد تخته دارازمجریان رادیووتلوزیون یزد در مجموعه سالن ورزشی امام علی علیه السلام شهرستان بهاباد با حضور با شکوه جوانان ومردم برگزارشد.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا