جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه و سرپرست فرمانداری تفت برگزار و خبرنگاران شهرستان در این جلسه به بیان مسائل و مشکلات موجود در شهرستان پرداختند.

به گزارش یزدفردا: "محمد دهشیری" در جلسه هم‌اندیشی با خبرنگاران این شهرستان گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهرستان جلب رضایت مردم است و در این راستا گام بر خواهیم برداشت.

سرپرست فرمانداری تفت بیان داشت: مطالبات در شهرستان زیاد و اعتبارات و امکانات شهرستان محدود است اما همه تلاش در راستای رفع مشکلات با همه این محدودیت‌ها است.

دهشیری به استفاده از نظرات کارشناسی خبرنگاران اشاره و تصریح نمود: با توجه به حضور خبرنگاران از نقاط مختلف شهرستان این جلسات می‌تواند اتاق فکری برای مدیران به‌منظور استفاده از نظرات کارشناسی خبرنگاران در راستای رفع مسائل و مشکلات شهرستان باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت خاطرنشان کرد: شما خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستید و وظیفه انعکاس دغدغه‌های عمومی و واقعی جامعه را بر عهده‌دارید.

دهشیری گفت: انتقاد حق مسلم خبرنگاران است اما انتظار می‌رود خبرنگاران تلاش‌های مدیران را نیز به تصویر بکشند و تلاش مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم نیز دیده شود.

"محمد دهشیری" افزود: انتظار می‌رود خبرنگاران سطح عمومی جامعه را افزایش دهند و به سمت تحرک جامعه حرکت نماییم تا هم مسئولان تحرک بیشتری داشته باشند و هم جامعه به سمت پویایی و نشاط حرکت کند و امید مردم به‌نظام و انقلاب افرایش پیدا کند.

سرپرست فرمانداری عنوان نمود: به چالش کشیدن مدیریت اداری شهرستان وظیفه خبرنگاران است اما انتظار می‌رود در این راه اخلاق رعایت شود و همراه با انتقاد راهکارهای سازنده نیز ارائه شود.

در ابتدای این نشست خبرنگاران شهرستان تفت به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود و مشکلات و مسائل حوزه‌های مختلف در این شهرستان پرداخته و پیگیری سرپرست فرمانداری تفت برای رفع آن را خواستار شدند.

 

  • نویسنده : حسین زارع
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا