جانشین سپاه الغدیریزد چهارشنبه شب درسفر به شهرستان بهاباد به اتفاق فرماندارومسئول روحانیون سپاه الغدیربا حضوردرمنزل جانبازدوران دفاع مقدس حاج علی رضاپور با وی دیداروگفتگو کرد وازصبرواستقامت جانبازان تجلیل کرد .

سردار حسین زارع کمالی دراین دیدار با تسلیت ایام سوگوار ی شهادت حضرت زهر سلام الله علیها و گرامی داشت یاد وخاطره شهدا وسالگردشهادت سردا حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی‌پایان خواهد داشت افزود: ادای احترام به جایگاه رفیع و والای جانبازان وظیفه تمامی مردم و مسوولان است و باید در جهت رفع نیازهای آنان نهایت تلاش را صورت داد.

وی گفت: شهدا و جانبازان جان خود را برای دفاع از خاک میهن اسلامی تقدیم نظام و انقلاب کردند و ما امروز وظیفه داریم راه آن عزیزان را ادامه داده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاسداری کنیم.

جانشین سپاه الغدیریزد اظهار داشت:‌ جانبازان ما مظهر رشادت، ایثار و افتخار این مرز و بوم هستند که در تقدیم جان و سرمایه خود با خداوند معامله کردند و قطعاً این اخلاص آنها مورد پسند خداوند متعال قرار گرفته است.

 این رزمنده دفاع مقدس  ضمن تجلیل از روحیه جانبازان دفاع مقدس گفت: امروز امنیت ،آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

وی جانبازان را نماد افتخار و عزت ایران اسلامی دانست و گفت: جانبازان در دوران دفاع مقدس توانستند راه حضرت ابوالفضل (ع) را به نحو شایسته و زیبا ادامه دهند.

سردارزارع کمالی با بیان اینکه با بیان اینکه امروز صبر و استقامت جانبازان برای قشرهای مختلف مردم جامعه الگو است، گفت: باید سیره این عزیزان با بهره‌گیری از راهکارهای متنوع و مختلف به جوانان انتقال یابد.

جانباز سرافراز جنگ تحميلي حاج علي رضاپور بهابادي جانباز قطع نخاعي است كه درعمليات نصر هفت درمنطقه سردشت به جانبازي نائل گشت .

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا