زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

درحالی که داشتیم از شر کرونا و استماع و اظهارنظرها و مصاحبه‌های گاه ضد و نقیض عده‌ای از مسئولان خلاص می‌شدیم و نفسی تازه بدون ماسک می‌کشیدیم خبر رسید سویه جدید ویروس به‌نام جناب «آمیکرون»، «این «آ» شاید برای احترام و بزرگی و خطرناکیش جلو اسمش گذاشته باشند!» از آفریقای جنوبی درحال تشریف‌فرمایی به سراسر جهان می‌باشد لذا زبان‌دراز بر بال تخیل رویایی سفری به پشت پرده‌های تخیلی کرده و شنید: رئیس ستاد استقبال می‌فرماید: خب مسئول ستاد حمل و نقل بفرمایید چه کرده‌اید؟

براساس تجربه ورود کرونا، و سویه هندی برای تسهیل در ورود جناب «آمیکرون» آفریقایی به شرکت فلان گفتیم پرواز و ترابری آن شرکت هواپیمایی چشم سفید را از کشورهای آفریقایی به ایران افزایش دهد!

مسئول نظارت بر تردد انسانی بفرمایید: چه اقدامی انجام داده‌اید؟

مسئول: خوشبختانه مراسم معنوی و جشن کریسمس را داریم لذا مبلغان و نمایندگان سیاسی بخصوص طلاب عزیز آفریقایی که برای صله‌رحم و تبلیغ در کریسمس سری به خانواده‌ها می‌زنند را مامور کردیم چند ویروس را خریداری یا همینجوری بگیرند و بیاورند!

بنده پس از پریدن از خواب به خود گفتم: نگران سلامتی حضرات ذکر شده هستم چون سلامتی و حیات زبان‌دراز فقیر سراپا تقصیر که قابل عرض نیست!!

زبان‌دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/krMSF
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا