امام جمعه مهریز گفت: تاوان ضرر غول‌های خودروسازی را مردم نباید بدهند و افزایش قیمت‌ها برای جبران ضرر اصلا پسندیده نیست.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاری یک عبادت است و پرستاران در کشور مشکلات زیادی دارند به ویژه در ایام کرونا که فعالیتشان باید بیشتر از گذشته باشد.

وی، واکسیناسیون در برابر کرونا را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: هنوز افرادی از جامعه در برابر ویروس کرونا واکسینه نشده اند و باید بداند که با مشکل مواجه خواهند شد.

امام جمعه مهریز در بخش دیگری از سخنان خود درباره مذاکرات گفت: اگر دشمن از تحریم دست بر ندارد، نباید برای نجات اقتصاد به هر مذاکره ای تن داد زیرا مذاکرات یک جنگ روانی برای ملتهب کردن جامعه است و دشمن هیچگاه دست دوستی به ما نداده و نمی‌دهد.

وی بیان کرد: هدف از برجام، رفع تمام تحریم‌ها و ظلم‌هایی است که در حق جمهوری اسلامی شده و دیپلمات‌های در حال مذاکره نیز بدانند که تحریم‌ها باید تا حد ممکن رفع شود زیرا این خواسته مردم است.

محی الدینی با گلایه از وزیر صنعت تاکید کرد: تاوان ضرر غول‌های خودروسازی را مردم نباید بدهند و افزایش قیمت ها برای جبران ضرر اصلا پسندیده نیست.

وی، ضمن قدردانی از رئیس جمهور برای پیگیری چگونگی مذاکرات گفت: دولتمردان به طور جدی باید در پی رفع تحریم‌ها تلاش کنند.

امام جمعه مهریز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اصلاح ساختار مالیاتی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مسئولان این بخش برای اخذ مالیات برای فقیر و غنی تفاوتی قائل نشوند.

محی الدینی ادامه داد: هم اکنون در کشور ایران فرار مالیاتی بسیار زیاد است و این نظام مالیاتی باید اصلاح شود.

خطیب جمعه مهریز عنوان کرد: مدیران نا کارآمد عزل شوند چرا که باعث وضعیت نابسامان اقتصادی موجود می شوند.

وی با اشاره به ملاک انتخاب مدیران در دولت کنونی تصریح کرد: برای مدیریت جهادی همراه با عقلانیت، باید فرهنگ‌سازی شود و مدیر جهادی باید از روی عقلانیت تصمیم بگیرد.

محی الدینی به مطالبات مردم از دولتمردان اشاره و تأکید کرد: برای شفاف‌سازی میزان حقوق و مزایای دولتی به ویژه شخص رئیس جمهور اقدام شود تا اینکه حقوق افراد به صورت عادلانه تخصیص داده شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا