علیرضا کاظمی بهابادی روز شنبه در مراسمی به عنوان شهردار جدید بهاباد معرفی شد.

فرماندار بهاباد در آیین معارفه شهردار جدید، آینده نگری، شفافیت مالی، ایجاد درآمد پایدار و تعامل با اعضای شورای شهر را از مهمترین شاخصه های شهردار موفق دانست و اظهار داشت: با شناختی که از سابقه خدمتی و روحیه کاری شهردار بهاباد سراغ داریم بر این باور هستیم که اقدامات خوبی در زمینه های عمران، آبادانی و ارتقای فرهنگی این شهر انجام خواهد شد.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی از پرسنل شهرداری بهاباد درخواست نمود تا همانند دوره های مختلف ، همه تلاش و حمایت خود را از آقای "علیرضا کاظمی" در راستای خدمت به مردم و پیشرفت هرچه بیشتر شهر بکار گیرند.

همچنین دراین آئین مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد با تشکر از زحمات آقایان ابوالقاسمی و ملک پور در پیشبرد امور شهرداری در طول خدمت خود افزود : از برنامه های اصلی استانداری حمایت از مجموعه شهرداری و شهرداران شهرهای کوچک است که با تلاش مسئولین پیشرفت های بیشتری را برای شهرستان بهاباد شاهد خواهیم بود.

یارمند با بیان اینکه شهردار باید در کنار اعضای شورای شهر با هم‌ افزایی هم و به دور از تکروی برای مردم و در جهت عمران و آبادانی شهر تلاش کند، افزود: باید در توسعه شهر با آینده نگری و فرهنگ سازی گام برداشت.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا