رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد 163 نفر از مددجویان مستعد اشتغال در دوره‌های آموزش کارآفرینی شرکت کردند.

به گزارش یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد 163 نفر از مددجویان مستعد اشتغال در دوره‌های آموزش کارآفرینی شرکت کردند.

جواد شهبازی، بابیان اینکه خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از برنامه‌های اصلی این نهاد است، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد 163 نفر از مددجویان مستعد اشتغال در دوره‌های آموزش کارآفرینی شرکت کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان افزود: دوره‌های آموزش کارآفرینی با همکاری دانشگاه اردکان و جهاد دانشگاهی استان یزد برای مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

جواد شهبازی با ضروری دانستن آموزش برای ایجاد اشتغال بیان کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری 50 نفر آموزش‌های مقدماتی کسب‌وکار، 113 نفر آموزش‌های پایدارسازی و مهارت‌آموزی را گذراندند.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی مجریان طرح‌های اشتغال با کسب‌وکارهای نوین و بازاریابی مجازی گفت: 21 نفر از مستعدان و مجریان طرح‌های اشتغال این نهاد در حال گذراندن دوره آموزشی مهارت‌آموزی بازاریابی در فضای مجازی با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد هستند.

شهبازی همچنین افزود: در سال جاری کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف به‌ویژه اشتغال‌زایی منعقد کرده است که بر اساس این تفاهم‌نامه بسترهای مناسبی برای گسترش آموزش‌های کسب‌وکار، اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات تولیدی و فعال شدن جهادگران کارآفرین فراهم‌شده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا