به‌منظور بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در بستر الکترونیکی برای دریافت کمک‌های مردمی، تسهیل در فرآیند پرداخت کمک‌های مردمی و تسریع در ارائه کمک‌ها به نیازمندان، طرح تولید کدهای QR برای صنادیق صدقات کمیته امداد شهرستان مهریز آغاز شد.

به گزارش یزدفردا: به‌ منظور بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در بستر الکترونیکی برای دریافت کمک‌های مردمی، تسهیل در فرآیند پرداخت کمک‌های مردمی و تسریع در ارائه کمک‌ها به نیازمندان، طرح تولید کدهای QR برای صنادیق صدقات کمیته امداد شهرستان مهریز آغاز شد.

سید وحید کمالیان، رئیس کمیته امداد مهریز بابیان اینکه با تولید کدهای QR برای تمامی مشترکین صنادیق صدقات خانگی، نیکوکاران ازاین‌پس می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را به‌صورت غیرحضوری و با استفاده از کدهای اختصاصی خود پرداخت کنند، گفت: به‌منظور بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در بستر الکترونیکی برای دریافت کمک‌های مردمی، تسهیل در فرآیند پرداخت کمک‌های مردمی و تسریع در ارائه کمک‌ها به نیازمندان، طرح تولید کدهای QR برای صنادیق صدقات کمیته امداد شهرستان مهریز آغاز شد.

وی افزود: عدم نیاز به مراجعه حضوری و پیشگیری از انتقال بیماری‌ها به‌ویژه در شرایط سخت همه‌گیری ویروس کرونا، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پیشگیری از احتمال سرقت، رفع مشکل عدم وجود وجه نقد و همچنین جلوگیری از استهلاک پول ملی ازجمله مزایای اجرای طرح مذکور است.

رئیس کمیته امداد مهریز یادآور شد: پرداخت الکترونیکی از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰354*۸۸۷۷* تلفن همراه از دیگر روش‌های پرداخت غیرحضوری برای مشارکت نیکوکاران در طرح‌های متنوع کمیته امداد شهرستان مهریز است.

هم‌اکنون 7150 صندوق صدقات در معابر، اماکن و منازل شهرستان مهریز نصب و توزیع‌شده است، در شش‌ماهه نخست امسال 251 میلیون تومان صدقه دریافت شده است که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد داشته است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا