امام جمعه بهاباد با بیان اینکه نیروی انتظامی نماد اقتداروحافظ امنیت اجتماعی جامعه است و ما این امنیت را مدیون از جان گذشتگی شهدای نیروی انتظامی هستیم گفت : ایمان و روحیه انقلابی از شاخصه‌های شایسته نیرو‌های انتظامی است .

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی  شامگاه چهارشنبه دردیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهاباد که با حضور پرسنل این نیرو دربیت ایشان برگزارشد با تبریک هفته نیروی انتظامی ، امنیت ایران اسلامی را مطلوب و مثال زدنی و نعمتی کم نظیر خواند و اظهارداشت: پیام رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تعابیر ایشان در این پیام نشان از رضایت رهبری از این نیروی امنیت ساز و البته توقع ایشان برای ارتقا توانمندی‌ها دارد.

امام جمعه بهاباد ایمان و روحیه انقلابی را از شاخصه‌های شایسته ستایش نیرو‌های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران و شهرستان بهاباد عنوان و تصریح کرد: ارتقاء در معنویت و ایمان نیز باید در نیرو‌های نظامی و انتظامی ما به عنوان سرمایه‌ای عظیم رشد یابد، همانا سرمایه اصلی نیروی انتظامی ایران اسلامی ایمان به خدا و روحیه خدمتگزاری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با تاکید برآن که همه مردم وظیفه دارند در جهت کاهش جرم و جنایات و حفظ امنیت جامعه همکاری لارم را با نیروی انتظامی داشته باشند تصریح کرد: صداقت، پاکی و در کنار و همراه بودن با مردم باید در بدنه نیرو انتظامی نهادینه گردد و سبز پوشان ناجا باید نیروی مومن،متدین و انقلابی باشند.

امام جمعه بهاباد ادامه داد: نیروی انتظامی می‌بایست مظهراقتدار،عزت ورحمت باشد واین نوع نحوه مدیریت کشور را به سایر ارگان‌ها تزریق کند بنا براین نیروی انتظامی در حقیقت نماد مدیریت کشور است افزود : نیروی انتظامی می‌بایست مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی باشد.

وی درپایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است که این نقش ارزشمند، در سالهای اخیر برجستگی بیشتری یافته است افزود : حفظ امنیت کشور و آرامش مردم را وظیفه بزرگ نیروی انتظامی برشمرد.

درپایان هم سرگرد حبیب عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد به ارائه گزارش عملکرد این نیرودرحوزه های مختلف دریکسال گذشته پرداخت وافزود :مصمم هستیم با همکاری محترم ائمه محترم جمعه و جماعات مردم عزیز و مسئولین نهادهای امدادی و آموزشی بتوانیم در راه به صفر رساندن حوادث راهنمایی و رانندگی چه در داخل شهرو چه در خارج و جاده‌های مواصلاتی تلاش جدی تری داشته باشیم.

دراین دیدارهمچنین فرمانده انتظامی بهاباد پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به مناسبت هفته نیروی انتظامی قرائت کرد .

به مناسبت هفته نیروی انتظامی شامگاه چهارشنبه  فرمانده انتظامی بهاباد به اتفاق پرسنل این نیروبا حضوردربیت حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی حضوریافتند وبا ایشان دیدار کردند .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا