امام‌جمعه مهریز گفت: سفرای روسیه و انگلیس که با گرفتن عکس یادگاری به مردم، دولت و کشور ایران اهانت کردند باید عذرخواهی کنند.

به گزارش یزدفردا: حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهرستان افزود: این اقدام زشت سفرای روسیه و انگلیس دشمنی علیه ملت و کشور ما را نشان داد.

وی ادامه داد: دولت جمهوری‌اسلامی ایران باید با برخورد مناسب از اقدام زشت این افراد که سابقه خوبی در کشور ما ندارند جدی برخورد و از تکرار آنها جلوگیری کند.

امام‌جمعه مهریز اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال منافع پلید خود هستند و باید مردم و مسوولان با هوشیاری و بصیرت مواظب ترفندهای استکبار جهانی باشند.

محی‌الدینی به اهمیت رعایت مقررات بهداشتی و شیوه‌نامه‌ها در پیشگیری از کرونا در کشور اشاره کرد که به صورت جدی شیوع دارد و راه علاج علاوه بر واکسیناسیون باید همه به مقررات پایبند باشند.

امام‌جمعه مهریز به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص رعایت مقررات و نکات بهداشتی و همکاری با مسوولان و کادر درمان اشاره کرد و تداوم همراهی همگان را خواستار شد.

محی‌الدینی به اهمیت تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی که یک واجب الهی است و جزو اهداف قیام امام حسین (ع) است اشاره کرد و همکاری همه مردم و مسوولان را خواستار شد.

وی به ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرفراز بعد از سال‌ها تحمل اسارت به کشور اشاره کرد و توجه به آنها و تکریم ایثارگران را در جامعه اسلامی یک وظیفه ذکر کرد.

امام‌جمعه مهریز با تسلیت ماه محرم حسینی و تاسوعا و عاشورا گفت: باید اهداف قیام امام‌حسین (ع) و شعور حسینی در ابعاد مختلف در عمل بررسی و اجرا شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا