اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد روز پنج شنبه پس از مراسم تحلیف خود، هیئت رئیسه شورای ششم را انتخاب کردند و عباس اقبال بهابادی به عنوان رئیس و حسن عبداللهیان بهابادی نائب رئیس شورای ششم بهاباد انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد روز پنج شنبه پس از مراسم تحلیف خود، هیئت رئیسه شورای ششم را انتخاب کردند و عباس اقبال بهابادی به عنوان رئیس و حسن عبداللهیان بهابادی نائب رئیس شورای ششم بهاباد انتخاب شدند.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی فرماندار بهاباد در این آئین ضمن تبریک انتخاب اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهربهاباد اظهارداشت : اعضای ششمین دوره اسلامی شورای شهر بهاباد افرادی فرهیخته با تجربه و متخصص و اهل تعامل با مسئولان و مردم هستند که توسط مردم انتخاب شدند و امیدواریم با روی کار آمدن شورای جدید شاهد اتفاقات خوبی در شهرمان باشیم .

فرماندار بهاباد در ادامه با تقدیر از عملکرد شورای پنجم در این شهرستان گفت: امیدواریم شورای ششم که منتخب مردم شده‌اند با مشارکت، تعامل، همدلی مردم از تمام ظرفیتها و پتانسیل های شهرستان بهاباد در راستای خدمت رسانی به همشهریان استفاده کنند.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین اقدام کنونی شورا انتخاب شهردار است که انتظار می رود شهرداری کارآمد انتخاب کنند که به نفع مردم و شهر باشد.

فرمانداربهاباد در این مراسم به برگزاری موفق انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و بیانات رهبر معظم انقلاب در روز تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری تمام خستگی برگزاری انتخابات را برطرف کرد.

خانی زاده بهابادی ادامه داد : باید همراه با این وظیفه خطیر فراهم آوردن زمینه های تعامل شهرداری با مردم و همچنین مشارکت مردم در انجام امور مورد توجه شورای اسلامی شهر باشد .

فرمانداربهاباد با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگان فکری، پیشکسوتان، جوانان و بانوان ابراز امیدواری کرد: این شورا بتواند موفق و موثر، برای بهابادی زیبا و آبادتر برای زیست سالم، خوب و همراه با عدالت فراهم کنند.

فرمانداربهاباد از اعضای شورای شهر خواست و تاکید نمود که در انتخاب شهردا ر هیچ عجله ای نداشته باشند وبا بررسی ومشورت ومشاوره افرادی با تجربه وبا سوابق عالی را برای شهرداری انتخاب کنند.

وی با اشاره به نقش خدمات دوره‌های مختلف شورای اسلامی شهربهاباد ، گفت: این مسوولیت‌ها هر چهار سال یک بار برای خدمت به گروه دیگری سپرده می‌شود و لذا باید فرصت را غنیمت شمرد.

وی حمایت از شورای شهر را از جمله الزامات توسعه خدمات شهری دانست و افزود: تقویت شورای اسلامی در شهر باعث تقویت آن جامعه و حتی کشور می شود.

مهدی حاتمی زاده بهابادی و علی اصغر جلیلی بهابادی هم در این رای‌گیری به عنوان منشی‌های اول و دوم شورا انتخاب و همچنین رای‌گیری برای انتخاب خزانه دار شورا انجام و حسین فلاح بهابادی به عنوان خزانه‌دار شورای ششم انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا