امام جمعه موقت یزد: انتخابات باشکوه و مشارکت گسترده و پرشور ملت سبب شد تا نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شود.

به گزارش یزدفرداآیت الله سید محمدرضا مدرسی با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا گفت: استکبار جهانی از ماه‌ها پیش در تدارک این بود که مردم را نسبت به نظام اسلامی مایوس کند و انتخابات بی رونقی برگزار شود.

وی افزود: دشمنان به شدت تلاش کردند تا مردم را مقابل نظام اسلامی قرار دهند و پایگاه اجتماعی و مردمی نظام را تضعیف کنند، اما مردم بار دیگر نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره مشکلات کنونی موجود در جامعه اظهار داشت: بخشی از مشکلات ناشی از تحریم و بسیاری از آن‌ها به دلیل سوء مدیریت است که باید جبران شود. دولت هم بدون پشتوانه ملت و ملت بدون یک دولت خوب نمی‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد.

مدرسی بر لزوم هوشیاری مسئولان در مذاکرات وین تأکید کرد و ادامه داد: مسئولان به هیچ وجه نباید فریب دشمنان را بخورند، چرا که دشمنان در موضع ضعف قرار داردند و اگر در موضع ضعف نبودند هرگز پای میز مذاکره نمی‌آمدند.

وی خطاب به مسئولان گفت: قدرت ملت و نظام و مردم منطقه را کم ندانید و هیچگاه در برابر دشمن ضعف و ناتوانی نشان ندهید.

امام جمعه موقت یزد ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه تصریح کرد: اقدامات بسیار بزرگی تاکنون برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در این دستگاه انجام شده است و کار‌های بزرگ دیگری نیز باید انجام شود.

غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد نیز به مناسبت هفته قوه قضاییه، پیش از خطبه های نماز جمعه به بیان اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این نهاد پرداخت.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا