امام جمعه یزد گفت: اگر کم کاری ما سبب به موفقیت نرسیدن دولت شود، اسلام سیلی خواهد خورد و دشمن بر ما مسلط می‌شود.

به گزارش یزدفرداآیت الله محمدرضا ناصری یزدی، ظهر امروز در سخنرانی بین خطبه‌های نماز جمعه شهرستان تفت با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات گفت: ما وظیفه داریم کار جهادی را در پیش گرفته و برای موفقیت دولت تلاش کنیم.

وی نسبت به توقع افراد فعال در ستاد‌های انتخاباتی از رئیس جمهور منتخب هشدار داد و افزود: این افراد نباید از مردم و رئیس جمهور توقعی داشته و به دنبال پست و مقام باشند. کار آنان در صورتی که برای رضای خدا و به دور از توقع و چشمداشت باشد، ارزشمند است.

امام جمعه یزد درباره خصوصیت‌های حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اظهار داشت: رئیس جمهور فردی پرتلاش است و به طور قطع دولت او نگاه ویژه‌ای به انقلاب، اسلام، دین، جوانان و معیشت مردم دارد بنابراین همه باید کمک کنیم تا این دولت بتواند به برنامه ریزی‌های خود دست پیدا کند.

ناصری همکاری همگانی با دولت منتخب را خواستار شد و تصریح کرد: اگر کم کاری ما سبب به موفقیت نرسیدن دولت شود، اسلام سیلی خواهد خورد و دشمن بر ما مسلط می‌شود. همه ما باید برای موفقیت دولت جدید دعا کرده و برای مردم، جامعه، اسلام، انقلاب و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: بر اساس روایات و احادیث، در هفته ۳۵ نماز بر مسلمین واجب است که یکی از آن‌ها نماز ظهر جمعه، یعنی همان نماز جمعه است.

نماینده، ولی فقیه در استان بر لزوم اهتمام مردم به شرکت در نماز‌های جمعه تاکید کرد و افزود: باید پایگاه‌های نماز جمعه را به عنوان یک پایگاه مهم عبادی و سیاسی تقویت کنیم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا