فرماندار بافق: پیشنهاد شده به جوانان بافقی که در سال ۱۴۰۰ در قالب ازدواج آسان، زندگی مشترک خود را شروع کنند یک قطعه زمین اعطا می شود.

به گزارش یزدفردا، طلایی مقدم ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، با اشاره به برخی از مزیت‌های دوران کرونا طی دوران گذشته، گفت: در این دوران ازدواج سیر رشد افزایشی در استان یزد را طی کند که یکی از دلایل آن ترویج ازدواج‌های آسان و کاهش هزینه‌های گزاف برای جوانان است.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی و رونق ازدواج آسان در جامعه، گفت: با مدیریت صحیح و ساماندهی مخارج ازدواج و هزینه کرد کمتر، بهترین برنامه‌های فرهنگی را برای شروع زندگی جوانان فراهم کرد.

فرماندار بافق در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان بافق در حوزه گردشگری و صنعت توریست، از نگاه ویژه خود به این صنعت گفت و ادامه داد: در حوزه گردشگری بافق هیچ محدودیتی در هزینه برای توسعه این صنعت نداریم.

طلائی مقدم با تاکید بر احترام به فرهنگ و آداب و رسوم شهرستان بافق، گفت: در شهرستان بافق به دنبال مسافر نیستم، ما دنبال گردشگر و توریست هستیم، اگر توریستی به بافق می‌آید باید فرهنگ و آداب این دیار را حفظ کند.

فرماندار بافق طی درخواست از سمن‌های فعال شهرستان برای ارسال برنامه برای نوروز ۱۴۰۱ گفت: در شرایط کرونا می‌شود با برنامه ریزی و مدیریت صحیح بهترین برنامه‌های فرهنگی و هنری را برای نوروز ۱۴۰۱ در بافق اجرا کرد و ما این آمادگی را داریم و اعلام همکاری می‌کنیم.

وی همچنین برای آموزش خانواده‌ها برای ارتقاء سواد رسانه‌ای و افزایش کیفیت زندگی تاکید کرد و افزود: برای آموزش خانواده‌ها آمادگی و مساعدت لازم را انجام می‌دهیم مشروط به اینکه بهترین مشاوره خانواده در سطح کشور را برای آموزش انتخاب و استفاده کنید.

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به ریاست فرماندار بافق، جمعی از مسئولان و جوانان این شهرستان تشکیل جلسه داد.

در ادامه این نشست برخی از جوانان منتخب شهرستان در خصوص برخی از مسائل و مشکلات جوانان از جمله فضای مجازی، اشتغال، ظرفیت‌های گردشگری، حوزه ورزش شهرستان مطالبی را بیان کردند.

در این نشست پیشنهاد شد، برای جوانان بافقی که در سال ۱۴۰۰ در قالب ازدواج آسان، زندگی مشترک خود را شروع کنند یک قطعه زمین در قالب طرح مسکن ملی با موافقت ستاد استانی و اداره کل راه و شهرسازی استان اعطا نمایند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا