استاندار یزد گفت: اگر الگو‌های پیوند دهنده نماز، خانه، مدرسه و مسجد به دانش‌آموزان ارائه شود شاهد تقویت فعالیت‌های فرهنگی و نماز در بین دانش‌آموزان خواهیم بود.

به گزارش یزدفردا، محمدعلی طالبی در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز که به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود، اظهار داشت: در استان یزد اقدامات فرهنگی متعدد و فاخر در طول سال‌های انجام شده که یکی از این اقدامات بزرگ تجهیز نمازخانه‌ها و مفروش کردن نمازخانه مدارس با همراهی خیران و بخش خصوصی بود.

وی افزود: بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با موضوع پیوند خانه، مدرسه و نماز از نیاز‌های اصلی ما است تا در مقابل هجوم دشمن در عرصه‌های فرهنگی مختلف ایستادگی داشته باشیم و تاثیرپذیری دانش‌آموزان را از اقدامات دشمن کم کنیم.

استاندار یزد با بیان اینکه نگاه صرفا اداری و تشکیلاتی به موضوع نماز کافی نیست، گفت: نیازمند ارائه الگو‌های پیونددهنده خانه، نماز، مدرسه و مسجد هستیم، الگو‌هایی وجود دارد که باید از آن استفاده شود.

طالبی با اشاره به وجود الگو‌های تقویت و جذب کننده فعالیت‌های فرهنگی و نماز در استان تصریح کرد: توجه به نماز در مفهوم عام به عنوان ستون دین توجه بیشتر به امر نماز را می‌طلبد تا بیشتر به این امر در بخش دانش‌آموزی توجه شود، البته هرگونه ورودی به نظام تعلیم و تربیت باید با هماهنگی کامل و در چارچوب نظام‌مند انجام شود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا