رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: بدترین ظلم در حق سیستم عمرانی، طولانی شدن احداث پروژه‌هاست بنابراین تکمیل پروژه های نیمه تمام، اولویت سازمان نوسازی مدارس در سطح کشور است.

به گزارش یزدفردا، مهراله رخشانی مهر صبح سه شنبه در بازدید از پروژه های آموزشی در دست احداث و نیمه کاره شهرستان تفت با اشاره به پروژه ۱۲ کلاسه اسلامیه که از ۳۰ سال پیش، نیمه کاره رها شده است، اظهار داشت: وقتی پروژه ای ۳۰ سال به حال خود رها شود در واقع منابع کشور هدر رفته و نتوانسته ایم از آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نیمه کاره رها کردن پروژه ها، هزینه اصلاح سازه را به دنبال دارد، افزود: بدترین ظلم در حق سیستم عمرانی این است که عمر ساخت یک پروژه را طولانی کنیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس تاکید کرد: بر همین اساس اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است و تلاش کردیم عمر ساخت پروژه ها را کاهش دهیم و به ۱۸ ماه برسانیم.

رخشانی مهر تاکید کرد: حضور خیران در شهرستان تفت قابل توجه است و تعداد زیادی پروژه خیرساز در این شهرستان وجود دارد که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و تعدادی هم نیمه کاره است که با تعیین سهم دولت، وارد فاز بهره برداری می شود.

وی عنوان کرد: نماینده مردم تفت و میبد نیز پیگیر است که سهم بیشتری از سمت نمایندگان برای مدرسه سازی جذب شود و این اطمینان را می دهم که با حضور نماینده مجلس این شهرستان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، فرماندار تفت و رئیس آموزش و پرورش تفت در این بخش اتفاقات خوبی در حوزه مدرسه سازی رخ دهد و پروژه ها با سرعت خوبی پیش برود و در مهر ۱۴۰۰ و دهه فجر ۱۴۰۰ پروژه های خوبی تحویل آموزش و پرورش دهیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور امروز به همراه میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس و ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد از چند پروژه آموزشی نیمه کاره یا در دست احداث در شهرستان تفت و روستاهای آن بازدید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا