رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: طی سال 99، پنج میلیارد و 163 میلیون تومان در قالب وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: طی سال 99، پنج میلیارد و 163 میلیون تومان در قالب وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

کاظم چاکرالحسینی با اشاره به اهمیت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا گفت: طی سال 99، پنج میلیارد و 163 میلیون تومان در قالب وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه افزود: ارائه تسهیلات خوداشتغالی برای مددجویان فاقد شغل همواره یکی از اهداف مهم این نهاد است، به همین منظور در سال 99، که به نام جهش تولید نام‌گذاری شده بود، به 172 نفر از مددجویان تحت حمایت وام اشتغال و خودکفایی در زمینه‌های شغلی دامداری، کشاورزی، قالی‌بافی، خدمات و صنعت پرداخت شد.

وی ادامه داد: 140 نفر از مددجویان تحت حمایت نیز سال گذشته در کلاس‌های آموزش کسب‌وکار که به همت واحد اشتغال این نهاد برگزار شد، شرکت کردند.

چاکرالحسینی با اشاره به اینکه 10 نفر از مددجویان، پس از تعامل با کارفرمایان سطح شهرستان در شرکت‌ها و کارخانجات مختلف این شهر مشغول به کار شدند، بیان کرد: کارفرمایان و صاحبان صنایع شهرستان می‌توانند با به‌کارگیری نیرو از بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از بسته‌های تشویقی این نهاد بهره‌مند شوند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا