رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان اشکذر گفت: موفقیت طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی، نیازمند همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و بسیج کلیه امکانات است.

یزدفردا: فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان اشکذر، در نشست بررسی اقدامات انجام شده در طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: موفقیت در اجرای این طرح که با هدف شناسایی، پیگیری و حمایت از بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان صورت می‌گیرد نیازمند همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و بسیج کلیه امکانات است.

او افزود: همه مدیران باید سلیمانی‌وار وارد میدان نبرد شوند و با رفع مشکلات و موانع، زمینه تحقق اهداف این طرح را فراهم نمایند.

هادی هادی نسب با اشاره به رصد آمار شیوع ویروس کرونا در شهرستان و دغدغه مسئولان ذیربط، ادامه داد: شرایط و وضعیت کنونی کشور، شرایط ویژه‌ای است و نیاز به حضور و همکاری همه دستگاه‌ها همانند موقعیت جنگ هشت ساله است و انتظار می‌رود مدیران و مسئولان با دقت نظر لازم و مطالعه دقیق دستورالعمل‌های مربوطه، وضعیت موجود را بویژه در این فصل سرد سال مدیریت کنند.

هادی نسب با تأکید بر ضرورت ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل از نیازمندان شهرستان توسط ادرات ذیربط بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی که در قالب طرح‌های مختلف همدلی و مواسات صورت می‌پذیرد باید به گونه‌ای مدیریت شود که بصورت منسجم و بدون پراکندگی و به دور از موازی‌کاری و همراه با رعایت عزت نفس افراد، اجرا شود.

فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان اشکذر، با توجه به موضوعات مطرح شده در این نشست بر ضرورت اجرای فعالیت‌هایی از جمله مستند‌سازی اقدامات، ارائه گزارش هفتگی از اقدامات کمیته‌های طرح شهید قاسم سلیمانی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ عمومی، پشتیبانی طرح توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان، مشارکت‌های مردمی و صنایع، فعال نمودن قرارگاه عملیاتی قاسم سلیمانی و همچنین اقدامات پیشگیرانه تأکید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا