فرمانده انتظامی شهرستان"رفسنجان"از بازگرداندن چک 140 میلیون تومانی به صاحبش توسط 2 مأمور وظیفه شناس پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سرهنگ"محمدمهدی کریمی"اظهار داشت: رئیس پلیس آگاهی رفسنجان و یکی از کارکنان این رده هنگام گشت زنی در سطح شهر، یک فقره چک به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال در وجه حامل و همچنین تعدادی کارت عابر بانک و گواهینامه رانندگی را در یکی از میدان های سطح شهر  پیدا کرده و آن ها را به منظور شناسایی صاحبشان به همکاران بازرسی فرماندهی انتظامی تحویل دادند.

وی افزود: در نهایت با همکاری این 2 مامور وظیفه شناس و کارکنان بازرسی پلیس شهرستان ضمن تماس با بانک مربوطه و پیگیری های بعدی صاحب این چک را شناسایی و آن را به همراه سایر مدارک به وی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان"رفسنجان" قدردانی و دعای خیر این شهروند را ارزشمندترین موهبت برای کارکنان دانست و تصریح کرد: مناعت طبع و احساس مسئولیت کارکنان خدوم انتظامی در انجام وظایفشان از جمله ویژگی های مهم و مورد تاکید این عزیزان است که با خدمت صادقانه، دعای خیر مردم را هم برای خود و هم برای مجموعه انتظامی به ارمغان می آورند.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا